کد خبر : 1303897 | 24 بهمن 1394 ساعت 13:18 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

فان‌خال:اگریونایتد‌با‌مورینیو‌مذاکره‌کند،ناراحت‌خواهم‌شد

لوئیس فان‌خال، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که اگر متوجه شود مسئولین باشگاه با مورینیو مذاکره کرده اند، ناراحت خواهد شد.

فان‌خال:اگریونایتد‌با‌مورینیو‌مذاکره‌کند،ناراحت‌خواهم‌شد
به گزارش "ورزش سه"، در طول هفته های اخیر، شایعه حضور مورینیو روی نیمکت یونایتد در تابستان قوت گرفته است و به نظر می‌رسد فان‌خال با نزدیک شدن به تابستان، به سمت درهای خروج باشگاه در حرکت است.با وجود اینکه فان‌خال روز گذشته ابراز اطمینان کرده بود که مسئولین یونایتد با مورینیو در تماس نبوده اند، حال عنوان کرد که اگر تماس با مورینیو حقیقت داشته باشد، از این اقدام مسئولین یونایتد ناراحت خواهد شد.
او گفت:" اگر تماس با مورینیو حقیقت داشته باشد، ناراحت خواهم شد زیرا این نتیجه اعتماد من به مسئولین یونایتد خواهد بود. در فوتبال هر چیزی ممکن است و این را می‌دانم ولی فکر نمی‌کنم تماسی برقرار شده باشد. من رابطه خوبی با اد وودوارد و گلیزرها (مالکین یونایتد) دارم و اگر چنین موضوعی مطرح بود، فکر می‌کنم به من می‌گفتند."
فان‌خال درباره شرایط تیمش گفت:" در عرض دو بازی می‌توانیم فاصله مان با رقبا را کاهش دهیم. باید پیروز باشیم و برای پیروزی، باید ثبات بیشتری داشته باشیم و بتوانیم بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم. وقتی می‌گویم اشکالاتی مطرح است، قصدم بهانه گیری نیست. نمی‌خواهم بگویم که از جمع 26 نفره بازیکنان، 11 بازیکن مصدوم یا بسیار خسته هستند. بنابراین باید با این موضوع کنار بیاییم. من می‌توانم کنار بیایم زیرا در بیشتر بازی‌ها، تیم ما تیم برتر میدان بوده است."

دیدگاه‌ها