کد خبر : 1303902 | 24 بهمن 1394 ساعت 13:40 | 29K بازدید | 12 دیدگاه

تماشاگران استقلال و پرسپولیس را با هم مقایسه نکنید

مظلومی: تاکید می‌کنم هر دو جام را می‌خواهیم

سرمربی استقلال در آستانه بازی حساس با نفت تهران ادعا کرد که از حذف این تیم در لیگ قهرمانان ناراحت شده است.

مظلومی: تاکید می‌کنم هر دو جام را می‌خواهیم
به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی پیش از بازی حساس با نفت تهران پاسخ خبرنگاران را داد:

از حذف نفت تهران ناراحت شدم

قبل از هر چیز متأسف هستم که تیم فوتبال نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و آنها می‌توانستند از این مرحله عبور کنند. واقعا از این اتفاق ناراحت شدم.

منصوریان برای استقلال زحمت کشیده است

کادر فنی خوبی دارد و علیرضا منصوریان سال‌ها زحمات زیادی برای استقلال کشیده است.

برای 3 امتیاز می رویم

تمرینات لازم را در طول هفته انجام دادیم تا سه امتیاز را بگیریم. تساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی خورد. مسلما برای رسیدن به پیروزی باید هجومی بازی کنیم. فردا می خواهیم طوری بازی کنیم که مردم از آمدن به ورزشگاه پشیمان نشوند.

از رایگان شدن بازی استقبال می کنم

در بازی با نفت که نمی توانیم این کار را انجام دهیم اما طی جلسه ای که بامدیریت داشتیم قرار شد در بازی روز جمعه با گسترش فولاد طبقه دوم رایگان باشد. انشاالله هواداران هم استقبال خوبی داشته باشند. همان طور که می دانید فوتبال بدون تماشاگر جذابیت ندارد. باشگاه ها شرایط خوبی را مهیا می کنند.

هرگز استعفا نمی دهم

این مساله شایعه ای بیش نیست. من هیچ وقت چنین حرفی نزدم. نمی دانم این صحبت از کجا نشأت گرفته است. با تمام قدرت به کارمان ادامه می دهیم.

هدفمان قهرمانی است

جالب است که این روزها در مورد کادر فنی من هم از این مسائل مطرح می‌شود ولی حتی شایعه استعفای من هم وجود ندارد. مطمئن باشید ما هدف‌مان کسب قهرمانی است و در این راه با هم تلاش خواهیم کرد.

قیاس تماشاگران استقلال و پرسپولیس درست نیست

درست نیست که تیم‌ها با هم قیاس شوند. ما در هفته گذشته با بازیکنان صحبت کردیم و آنها خیلی ناراحت هستند که چرا تماشاگران به ورزشگاه نمی‌آیند. ما هم قسم شده‌ایم که بازی فردا را ببریم و در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

شهباززاده به روزهای اوجش برمی گردد

شهباززاده از مهاجمان بسیار خوب فوتبال ایران است ولی من از بازیکنانم می‌خواهم در هر شرایطی در خدمت تیم باشند. من به مهدی طارمی کاری ندارم و او مهاجم خوبی است اما مطمئنا شهباززاده به روزهای اوجش برمی‌گردد و فکر می‌کنم انتخاب نشدن او برای تیم ملی در روحیه او تأثیر گذاشت. من هم کمک می‌کنم که او جایگاهش را به دست بیاورد.

مریضی برهانی خوب شده است

او یک مریضی داشت که حالا خوب شده است و می‌بینید وقتی او در لیست 18 نفره هم نیست از تیم حمایت می‌کند و انتظاری جز این از او نداریم. او پیشکسوت استقلال است ولی این را در نظر بگیرید سطح فنی بازیکنان ما در خط حمله خیلی نزدیک به هم است و اصلا شاید فردا برهانی فیکس بازی کند.

حیدری به زودی به ما اضافه می شود

رمضانی بعد از مدتی به جمع ما اضافه شده و چند هفته در خدمت ما نیست و البته خسرو حیدری را در اختیار نداریم. قرار است او به زودی به جمع ما اضافه شود.

امیدوارم کی روش بماند

امیدوارم کی‌روش در فوتبال ما بماند چون او می‌تواند موفق باشد. البته تیم ملی مطمئنا از این گروه صعود می‌کند ولی من امیدوار هستم کی‌روش در ایران بماند.

رایگان شدن بلیت ها مثبت است

وقتی یک تماشاگر برای آمدن به ورزشگاه دچار مشکل مالی است این کار می‌تواند مثمر ثمر باشد. من شنیده‌ام در شهرستان‌ها هم باشگاه‌ها این کار را کرده‌اند و استقبال بسیار خوبی شده است. این کار یک نوع احترام به هواداران است و درست است که ما با اروپایی‌ها قابل قیاس نیستیم ولی این حرکت از لحاظ مالی به باشگاه‌ها فشار نمی‌آورد.

استقلال هر 2 جام را می خواهد

ما هدف‌مان از ابتدای فصل قهرمانی بوده و باز هم تأکید می‌کنم استقلال هر دو جام را می‌خواهد.

دیدگاه‌ها