کد خبر : 1303919 | 24 بهمن 1394 ساعت 14:30 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان با حاج صفی؛ لیگ یکی بدون او !

سپاهان با حاجی صفی از 5 بازی 13 امتیاز کسب کرد و بدون او در 15 بازی فقط 12 امتیاز. این نشان از تاثیر حاجی صفی در سپاهان داشت. بازیکنی که اکنون بازیکنی کلیدی برای اف اس وی محسوب می شود.

قهرمان با حاج صفی؛ لیگ یکی بدون او !
به گزارش " ورزش سه " جدایی احسان حاجی صفی از سپاهان مهمترین دلیل ناکامی این تیم در لیگ برتر است. بازیکنی که غیبتش در ترکیب سپاهان به چشم آمده و به طور واضح مشاهده شده. سپاهان با حاجی صفی صدرنشین لیگ برتر بود. آن هم با کسب 4 برد و یک تساوی. سپاهان در هفته اول موفق شد استقلال خوزستان را با گل شریفی و پاس حاجی صفی  از پیش رو بردارد. سپس این تیم ذوب آهن را از پیش رو برداشت. هفته سوم نوبت به پرسپولیس رسید.

درخشش حاجی صفی باعث شد تا سپاهان با نتیجه 4-2 حریف قدرتمند خود را بدرقه کند. حاجی صفی یک گل زیبا به ثمر رساند و روی یکی دو گل تاثیر گذاشت. سپاهان در هفته چهارم با نتیجه یک- یک مقابل فولاد به تساوی رسید و در نهایت هفته پنجم توانست سایپا را در ورزشگاه دستگردی و با دو گل حاجی صفی شکست بدهد.

سپاهان در پایان هفته پنجم با 13 امتیاز در صدر جدول ایستاد و نام خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی مطرح کرد. همان روزها پیشنهاد اف اس فاو فرانکفورت به باشگاه سپاهان رسید. آلمانی ها در نامه خود نوشتند که حاجی صفی را می خواهیم. چپ پای ملی پوش سپاهان پس از توافق با مسئولان فرانکفورت به آلمان رفت تا اولین تجربه لژیونر بودن را سپری کند.

سپاهان پس از جدایی حاجی صفی دیگر آن تیم باصلابت و مدعی گذشته نشد. این تیم که از 5 بازی ، 4 برد و یک تساوی کسب کرده بود در ادامه فصل و در طول 15 بازی تنها موفق شد 12 امتیاز کسب کند. میانگین امتیازهای سپاهان با حاجی صفی به ازای هر بازی 2/6 است و بدون او 0/8 !

آمار سپاهان بدون حاجی صفی فاجه بار است. همین باعث شده تا این تیم که با وجود حاجی صفی در صدر جدول قرار داشت حالا با 25 امتیاز در رده دهم جدول جا خوش کند و کم کم از کسب سهمیه ناامید شود. 

دیدگاه‌ها