کد خبر : 1303920 | 24 بهمن 1394 ساعت 14:29 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری استقلالی‌ها مربوط به حضور من در فولاد است

رحمانی: از رائول پرچم یادگاری گرفتم

بازیساز سرخپوشان تبریزی اعتقاد دارد از رده هفتمی خسته شده اند و هر چه زودتر باید خودشان را در جدول بالا بکشند.

رحمانی: از رائول پرچم یادگاری گرفتم
به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی که خودش در بازی های قبلی عملکرد خوب و موقعیت های زیادی داشته است، می گوید عقب افتادن از حریف باعث این می شود که زیرفشار بروند.

* در رابطه با کسب تساوی از استقلال‌خوزستان صحبت کن.

متاسفانه چند بازی است که عقب می افتیم  و استرسمان دوچندان می شود. شرایطم در تبریز به نوعی است که همه از ما انتظار برد دارند. متاسفانه در چند بازی اخیر یک بار هم نشد که جلو بیافتیم. امیدوارم از زیر این فشار خلاص شویم. استقلال‌خوزستان صدرجدول است و بازیکنان خوب و همدلی دارد جدا از کار فنی‌شان همان همدلی کمکشان کرده، در نیمه اول بازی دیروز خوب بودیم ولی متاسفانه در کل آن چیزی که باید باشیم نیستیم. آن چیزی که باید باشیم نیستیم و خودمان هم این را می‌دانیم. ان‎شاءالله در بازی‌های آینده جبران کنیم ولی تیم‌مان بهتر شده و همدیگر را در زمین پیدا می کنیم. در آن جلو اشتباهاتی داریم که باید برطرفش کنیم.

* به نظرت استقلال‌خوزستان خیلی تدافعی کار نمی‌کرد؟

استقلال‌خوزستان با 3 نفر حمله می کرد و بقیه نفراتشان در دفاع بودند و از طرفی بازیکنانشان خیلی می دویدند و به همین دلیل کار برای ما سخت شد. برایشان آرزوی موفقیت می کنم ان‎شاءالله که ما خودمان بتوانیم نتایج خوبی بگیریم تا به عملکرد تیم حریف وابسته نباشیم.

* چرا پای فورواردهای شما به گلزنی باز نمی‌شود؟ با این همه خرید همه انتظار داشتند آمارگلزنی تراکتور بالا برود، چرا اینطور نشده؟

مهاجمان خوبی داریم. درست است که خط دفاعی خوب کار می کند ولی این را بدانید که اگر همه ما خوب باشیم باعث می‌شود فورواردهایمان هم عملکرد قابل قبولی داشته باشند. چیزی که هست از ما انتظار دارند گل بزنیم و مثمرثمر باشیم اما تیم‌های دیگر هم ما را رها نکرده‌اند و کار ما سخت است بنابراین باید تلاشمان را دوچندان کنیم. ان‎شاءالله از بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم از ته دل می خواهیم روند تیممان خوب شود. در رتبه هفتمی جدول هستیم و تکان هم نمی‌خوریم یعنی نه بالا می‌آییم و نه پایین و این موضوع برای من خوشایند نیست.

* برخی ها اعتقاد دارند در بازی دیروز با استقلال‌خوزستان بازیکنان حریف در بعضی از صحنه‌ها خودشان را از قصد روی زمین می‌انداختند. این موضوع را چقدر قبول داری؟

آنها همگی دوستان من هستند و در فوتبال چنین چیزهایی پیش می آید ولی در اکثر صحنه ها واقعا ضربه می خوردند که می افتادند. همه این ها اتفاقات فوتبالی است بالاخره وقتی یک تیمی می خواهد جلوی ضدحمله را بگیرد یا اینجور مسائل ممکن است از این کارها انجام دهد ولی در اکثر صحنه ها بازیکنان استقلال‌خوزستان واقعا مصدوم می شدند.

* گویا هواداران استقلال‌خوزستان به تو فحاشی کرده اند.

فقط می توانم بگویم واقعا متاسف هستم. این‌ها هوادارانی هستند که من قلبی دوستشان دارم. شاید دلخوری آنها مربوط به زمان بازی من در فولاد است. من هیچ مشکلی با کسی در خوزستان نداشته ام و حالا حالاها اسم فولاد روی من مانده است و از ذهن هواداران بیرون نخواهد رفت و از کسانی که توهین کردند می‌خواهم آستانه تحملشان را بالا ببرند. کسانی که فحش دادند را به خدا واگذار می کنم.

* نظرت در مورد تشویق ایوب والی هم‌تیمی سابق‌ات در فولادخوزستان در دقیقه 4 بازی های فولاد و استقلال‌خوزستان چیست؟

برای ایوب والی آرزوی موفقیت می‌کنم ان‎شاءالله هر چه سریع تر برگردد. همشهری ها و هواداران دوستش دارند من خودم در صفحات شخصی از ایوب حمایت کردم. ان‎شاءالله هر چه سریع تر محرومیتش تمام شود و بازگردد.

* نظرت در مورد اینکه ژاوی دیگر به تبریز نمی آید چیست؟

من کلا بارسایی نیستم و طرفدار رئالم و افتخار بزرگم این است که زمانی که در فولاد کاپیتان بودم روبه‌روی اسطوره خودم رائول که خیلی دوستش داشتم بازی کردم. یک پرچم هم به یادگار گرفتم، درست است که پرچم رئال نبود اما همیشه نزد من یادگاری می‌ماند. از اینکه بازی را به عنوان کاپیتان دو تیم با همدیگر شروع کردیم خیلی خوشحالم. دوست داشتیم روبه‌روی ژاوی هم بازی کنیم اما این اتفاق نیفتاد و مساله خاصی هم نیست.

1081445

* تراکتورسازی در بازی های اخیر به دور از انتظار ظاهر شده، چه نظری داری؟

تنها چیزی که می دانم این است که کار سخت تر شده، امیدوارم بچه ها همت کنند. واقعا امیرخان دارد با جان  و دل کار می کند از اینکه در چند وقت اخیر بابت مسائلی که برایم پیش آمد همراهی‌ام کرد، از او ممنونم. کار خیلی دشواری داریم بنابراین باید دو چندان تلاش کنیم. هوای تبریز هم در این چند وقت وحشتناک سرد بود در دیدار با پدیده سوار بر بازی بودیم نیمه اول آفتاب بود ناگهان آفتاب تبدیل به برف شد و زمین یخ زد. فوتبال من و سروش و امثال ما به نوعی است که روی هوا کار نمی‌کنیم اگر قرار است اینگونه شود، ترجیح می‌دهیم بیرون بنشینیم. از روش بزن زیرش متنفرم اما در بازی با پدیده شرایط جوی به نوعی شد که نتوانیم کار خودمان را بکنیم وگرنه خیلی انگیزه داشتیم ولی الان هوای تبریز خوب شده است و دیگر بهانه ای نداریم. از آقای عباسی مدیرعامل باشگاه بگیرید تا تدارکات همه می خواهند تراکتورسازی نتیجه بگیرد.

* هفته بیست و یکم بازی حساسی با سپاهان اصفهان دارید، برنامه‌تان چیست؟

نمی دانم سپاهان دچار چه مساله ای شده که چند هفته ای است نتیجه نمی گیرد. وگرنه تیم خیلی قوی‌ای است و بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد. بازی سختی داریم اما محکوم به گرفتن نتیجه خوب هستیم و فکر می‌کنم که هوادارانمان هم در این بازی به استادیوم بیایند.

* حرف آخر؟

من فقط یک درخواست از هواداران تراکتورسازی دارم. به نظر من هوادار واقعی باید تا دقیقه آخر تیمش را تشویق کند. بارها در فوتبال اتفاق افتاده که تیمی تا دقایق پایانی بازی به نتیجه تساوی رسیده یا عقب است ولی پیروز می‌شود بنابراین باید تا ثانیه پایانی از تیم حمایت شود. چند وقت دیگر هم لیگ قهرمانان آسیا شروع می شود، بنابراین هواداران باید حواسشان به تراکتورسازی باشد و تیمی که متعلق به مردم آذربایجان است را تشویق کنند.

دیدگاه‌ها