کد خبر : 1303932 | 24 بهمن 1394 ساعت 15:54 | 98.5K بازدید | 2 دیدگاه

تیم یحیی 94 دقیقه ای نبود

اس.اهواز 1 - ذوب‌آهن 1؛ حماسه بچه‌های سیاوش

تیم استقلال اهواز با گل طالب ریکانی در وقت های اضافی توانست یک امتیاز خانگی شیرین از تیم ذوب آهن بگیرد.

اس.اهواز 1 - ذوب‌آهن 1؛ حماسه بچه‌های سیاوش
به گزارش"ورزش سه"، دو تیم استقلال اهواز و ذوب آهن در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت اشتباه مرگبار دانیال اسماعیلی فر باعث شد ذوب آهن بازی برده را با تساوی عوض کند، با این یک امتیاز ذوب آهن به رده چهارم جدول صعود کرد. استقلال اهواز با این امتیاز 9 امتیازی شد تا در آستانه دو رقمی شدن قرار بگیرد.

هفته بیستم لیگ برتر ـ ساعت 15، ورزشگاه تختی اهواز ـ تماشاگر: 1000 نفر
داور: جواد رحیم زاده کمک‌ها: سعید آل وردی- امیر مبشر- رضا تارخ

استقلال اهواز:

لوئیز فرناندو، علی هلیچی، میلاد ربانی، عادل کلاه کج، میلاد پاک پرور(علی بیگدلی 86)، طالب ریکانی، مهدی اسلامی، حمزه خذیراوی، رضا بهمئی(حسین ساکی 66)، حسین بهرامی، مکی شریفی
سرمربی: سیاوش بختیاری زاده

ذوب آهن اصفهان:

محمد باقر صادقی ، محمد نژاد مهدی، هادی محمدی، دانیال اسماعیلی فر، هاشم بیک زاده، قاسم حدادی فر، احمد کامدار، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، مهدی رجب زاده(آیوبل 73) و کاوه رضایی(سید محمدرضا حسینی 90).
سرمربی: یحیی گل محمدی


اخطار

میلاد پاک پرور(52) از استقلال اهواز
احمد کامدار(66) از ذوب آهن


شرح گل

 0 - 1(ذوب آهن): پاس فوق العاده ی حدادی فر در میانه زمین به کاوه رضایی رسید تا این بازیکن با یک بغل پای زیبا در دقیقه 52 دروازه استقلال اهواز را برای بار اول باز کرد.
1 - 1(استقلال اهواز): ضربه راه دور ریکانی به علی بیگدلی رسد و ضربه این بازیکن را عالی صادقی دفع کرد، توپ به دانیال اسماعیلی فر رسید اما تعلل این بازیکن در دور کردن توپ باعث شد تا توپ به پای ریکانی باهوش برسد و دروازه ذوبی ها باز شود.


شرح بازی:


تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی بیستمین بازی خودش در لیگ را آغاز کرد که تیم اهوازی در بازی رفت یک تساوی غیر منتظره از تیم گل‌محمدی گرفته بود و از طرف دیگر اهوازی‌ها در بازی قبلی خودشان هم استقلال تهران را متوقف کرده بودند تا شاگردان گل‌محمدی با احتیاط لازم به دیدار این تیم بروند. البته در شروع بازی به نظر می‌رسید که شاگردان سیاوش بختیاری‌زاده از انگیزه بسیار زیادی برای هجوم به سمت دروازه ذوب‌آهن برخوردار هستند و همین موضوع باعث شد تا ذوب‌آهن در نیمه اول موقعیت آنچنانی بر روی دروازه حریف خودش ایجاد نکند و در مقابل استقلال اهواز با عملکرد خوب ریکانی و کلاه‌کج در چند مرحله به دروازه محمدباقر صادقی نزدیک شد ولی در نهایت نیمه اول این بازی برنده‌ای نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.
با شروع نیمه دوم ذوب‌آهن برای زدن گل برتری پیش کشید و خیلی زود موفق شد دروازه استقلال اهواز را باز کند. بعد از این گل ذوب‌آهنی‌ها دست به انجام یک دفاع منطقی زدند و اجازه نزدیک شدن مهاجمان استقلال اهواز به دروازه خودشان را ندادند. در این نیمه ذوب‌آهن فرصت‌های دیگری هم برای افزایش گل‌های زده خودش داشت اما با بی دقتی توپ‌ها را از دست دادند تا در نهایت اهوازی‌ها با زدن یک گل دیرهنگام دو امتیاز ارزشمند را از حساب ذوب‌آهن بیرون بکشند.


بهترین بازیکن:

طالب ریکانی هافبک استقلالی های اهواز در بازی امروز نیز علاوه بر گل تساوی ثانیه های آخرش که با جنگجویی و هوش بالایش به دست آمد ، بازی خوبی انجام داد و نمره راضی کننده ای گرفت. وی یکی از ستارگان این فصل استقلال اهواز بوده است.

اتفاق ویژه:


سومین دیدار بدون باخت استقلال اهواز همراه با سیاوش بختیاری زاده در برابر ذوب به پایان رسید تا این تیم بعد از ملوان و استقلال تهران، بتواند ذوب آهن را در اهواز متوقف کند.


دقایق حساس


دقیقه 1: کرنر استقلالی های اهواز از سمت راست با ضربه سر خذیراوی همراه شد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت.
دقیقه 15: پاس مرتضی تبریزی درون محوطه جریمه برای کاوه رضایی را مهدی اسلامی به خوبی دور کرد.
دقیقه 17: ضربه آزاد طالب ریکانی می رفت تا با تماس بازیکن استقلال به گل تبدیل شود اما به خوبی صادقی توپ را دریافت کرد.
دقیقه 18: عادل کلاه کج از راه دور ضربه ای به سمت دروازه ذوب اهن به سمت دروازه روانه کرد که با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 24: ضربه آزاد زیبای کاوه رضایی را دروازه بان استقلال اهواز در دو ضرب در آغوش گرفت.
دقیقه 26: ضربه رضا بهمئی به سمت دروازه باقر صادقی را درون راه مدافعان ذوب آهن برگشت دادند.
دقیقه 31: ضربه رضا بهمئی درون محوطه جریمه بعداز چرخش با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 33: کرنر طالب ریکانی با ضربه سر رضا بهمئی همراه شد که با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.
دقیقه 43: ضربه آزاد زیبای عادل کلاه کج با برخورد به تیرک دروازه ذوب به بیرون رفت.
دقیقه 45: ضربه راه دور بازیکن ذوب آهن با برخورد به دفاع استقلال اهواز به کرنر رفت.
دقیقه 70: پاس زیبای رجب زاده به رضایی رسید و این بازیکن دروازه استقلال اهواز را باز کرد اما داور این صحنه را آفساید اعلام کرد.
دقیقه 80: پاس زیبای کاوه رضایی به آیوبل رسید اما این بازیکن نتوانست بعد از دریبل فرناندو دروازه استقلال اهواز را باز کند.
دقیقه 81 : ضربه راه دور تبریزی با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 85 : سانتر مرتضی تبریز با ضربه سر آیوبل همراه شد اما ضربه سر این بازیکن به بیرون رفت.


حاشیه


*محمد رشید مظاهری به دلیل محرومیت از بازی با استقلال اهواز درون دروازه ذوبی ها قرار ندارد و محمدباقر صادقی جانشین وی شده است.

دیدگاه‌ها