کد خبر : 1303949 | 24 بهمن 1394 ساعت 16:05 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

دومین پنالتی ما هم گرفته نشد

بایرامی: از ناراحتی باخت تا صبح نخوابیدم

مهاجم فولادخوزستان می گوید از ناراحتی باخت به پرسپولیس از شب گذشته تا الان خوابش نبرده است و امیدوارم است در بازی های بعدی این شکست را جبران کند.

بایرامی: از ناراحتی باخت تا صبح نخوابیدم
مهرداد بایرامی در مورد شکست مقابل  پرسپولیس به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی خوب، جذاب و جان‌داری بود. پرسپولیس توانست از موقعیتش استفاده کند و برنده باشد. آنها واقعا خوب فوتبال بازی می کنند.

او در مورد  پنالتی که فولادی‌ها اعتقاد دارند برایشان گرفته نشده ادامه داد: امیرحسین داشت تک به تک می شد که رویش خطا شد. اگر پنالتی می‌گرفتند بازی یک ـ یک می شد و ما می ‌توانستیم به بازی برگردیم از طرفی فشار 75 هزار هوادار پرسپولیس هم رویمان بود. این دومین هفته ای بود که برایمان پنالتی گرفته نشد، در بازی با سپاهان هم درست چنین اتفاقی افتاد.

این بازیکن در مورد خطایی که داور به سودش گرفت و این موضوع اعتراض پرسپولیسی‌ها را در پی داشت می گوید: بالاخره این موضوع طبیعی است. بعضی جاها داور خطا را نمی گیرد، گاهی اوقات هم می گیرد و تماشاچیان اعتراض می کنند. خلاصه از این دست اتفاقات زیاد می افتد.

وی در مورد تعداد تماشاچیان بالای حریف و اینکه چه حسی داشتند وقتی آن همه تماشاگر را دیدند گفت: فوتبال بدون تماشاچی لذتبخش نیست. امیدوارم چه آنهایی که به استادیوم آمدند و چه کسانی که از پای تلویزیون بازی را دیدند، تماشای بازی به آنها چسبیده باشد.

مهاجم فولاد با تعریف از عملکرد پرسپولیس ادامه می‌دهد: به نظر من در حال حاضر پرسپولیس بهترین فوتبال را ارائه می دهد و بعد از آن هم در ارائه بازی زیبا ذوب‌آهن در رده دوم قرار دارد.
 
این بازیکن درباره اینکه به غیر از دیدار با پرسپولیس در بازی های قبلی‌شان نتایج خوبی گرفته اند گفت: در نیم فصل دوم خوب کار کرده ایم امیدوارم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم، ما در آینده‌مان در لیگ امیدوار هستیم و فکر نمی کنم تیمی وجود داشته باشد که ما را دست کم بگیرد. اسم فولاد شخصیت دارد.

وی که دروازه پرسپولیس را باز کرد اما گلش آفساید اعلام شد در این‌باره توضیح می ‌دهد: من فیلم بازی را دیدم و آفساید درست اعلام شده بود و متاسفانه گلم مردود بود.

مهاجم سرخپوشان اهوازی که در این تیم متحول شده است در این رابطه گفت: تمام این ها از اعتقاد اسکوچیچ به من نشأت می گیرد. از لحاظ روحی روانی دچار مشکل بودم اما آقای اسکوچیچ به من انگیزه داد و خدا را شکر دو بازی است که عملکرد خوبی دارم تازه به فولاد آمده ام و از این بهتر هم می شوم.

بازیکن فولاد در رابطه با دیدار پیش رو با ذوب‌آهن اصفهان می گوید: 4 بازی سخت پشت سر هم داشتیم، دیدار با تیم های استقلال‌خوزستان، سپاهان، پرسپولیس را پشت سر گذاشته ایم و حالا نوبت بازی با ذوب‌آهن است. باید 3 امتیاز را بگیریم تا امتیاز از دست رفته دیدار با پرسپولیس را جبران کنیم. آنقدر از شکست فولاد مقابل پرسپولیس ناراحت بودم که تا صبح خوابم نبرد.

بایرامی در پایان افزود: من که خودم بابت باخت از ناراحتی خوابم نبرد، قطعا هواداران فولاد هم بسیار از این شکست ناراحت هستند ولی از آنها می خواهم تیمشان را حمایت کنند تا همانند بازی های قبلی نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها