کد خبر : 1303954 | 24 بهمن 1394 ساعت 16:10 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل زدن پنالتی تکراری سخت تر است

ایران‌پوریان: خسته شدیم از گفتن درست می شود!

محمد ایران‌پوریان در بازی دیروز تراکتورسازی و استقلال‌خوزستان در 10 دقیقه پایانی دیدار به میدان آمد و گل یک امتیازی هم برای تیمش به ثمر رساند.

ایران‌پوریان: خسته شدیم از گفتن درست می شود!
ایران‌پوریان در مورد دیدار با استقلال‌خوزستان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت، نیمه اول شرایطمان خوب نبود ولی نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم به گل هم برسیم. یکی، دو موقعیت نصف و نیمه هم داشتیم. بازی پربرخورد و درگیرانه ای بود، استقلال‌خوزستان هم تیم خیلی خوبی است که همه تیم ها را اذیت کرده ولی در کل ما می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم ولی همین که 3 امتیاز را از دست ندادیم خودش خوب است.

او که در این دیدار نیمکت‌نشین بود در این رابطه ادامه داد: این موضوع بستگی به نظر سرمربی دارد و من هم احترام می‌گذارم.

این بازیکن که پنالتی را برای تیمش تبدیل به گل کرد و یک امتیاز را برای تراکتورسازی خرید می گوید: پنالتی روی من انجام شد و خودم هم زدم چون در آن صحنه پریده بودم دقیقا نمی دانم که پنالتی بود یا خیر ولی بچه هایی که نزدیک به صحنه بودند می گفتند بازیکن حریف توپ را با دست زده است.

مدافع سرخپوشان تبریزی که در زدن مجدد پنالتی باز هم توپ را تبدیل به گل ادامه می دهد: وقتی پنالتی اول تکرار می شود خیلی سخت است و فشار بیشتر می شود مخصوصا اینکه در زمین حریف هم باشد اما من تمرکزم را از دست نداده ام و خدا را شکر توانستم در ضربه مجدد پنالتی باز هم توپ را تبدیل به گل کنم.

ایران‌پوریان 3 پنالتی زده و 3 گله است وی در این باره می گوید: همه بچه ها از گلر گرفته تا فوروارد زحمت می کشند، خدا را شکر می کنم که من هم در این قضیه سهیم هستم.

بازیکن تراکتورسازی در مورد اینکه چه زمانی به تراکتور واقعی نزدیک می شوند گفت: در 4، 5 بازی آخر تیم برتر میدان بودیم و خیلی هم موقعیت داشتیم امیدوارم این روند ناکامی و گل نزدن تمام شود، هواداران تراکتور واقعا حق دارند که نگران و ناراحت باشند زیرا نتایجی که گرفتیم در شأن تراکتور نبوده. آنقدر گفتم ان‎شاءالله از بازی بعدی درست می شود که خودم هم خسته شده ام. امیدوارم با عمل همه چیز را ثابت کنیم نه با حرف.

ایران‌پوریان در پایان در مورد دیدار با سپاهان در هفته بیست و یکم از رقابت های لیگ‌برتر افزود: بازی سختی است در این بازی بزرگ باید بزرگی کرد و اینکه با تمرکز بالا به نتیجه رسید. امیدوارم از دیدار با سپاهان سربلند بیرون بیاییم.

دیدگاه‌ها