کد خبر : 1303958 | 24 بهمن 1394 ساعت 16:14 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان بیش از حد کارت می‌گیرند

پنجعلی: این تیم، مثل پرسپولیس دهه 60 است

کاپیتان و سرپرست سابق پرسپولیس می‌گوید این پرسپولیس آن قدر خوب بازی می‌کند که من می‌توانم همین حالا با صراحت بگویم قهرمان بی قید و شرط مسابقات فوتبال لیگ برتر خواهد شد.

پنجعلی: این تیم، مثل پرسپولیس دهه 60 است
به گزارش "ورزش سه"، پنجعلی که با تیم منتخب هنرمندان در قشم به سر می‌برد، از بازی زیبای پرسپولیس شوکه شده و در پاسخ این سؤال که پرسپولیس را چطور دیدید می‌گوید "عالی" و روی این کلمه تاکید می‌کند.
پنجعلی ادامه می‌دهد این تیم من را یاد تیم‌های خودمان در دهه 60 می‌اندازد تیمی مثل تیم سال 61 و تیم سال 65 ما که کاملاً سوار بر بازی بود و می‌توانست همه را تحت تأثیر قدرت خودش قرار دهد.

پنجعلی که اعتقاد دارد ضریب اخلاق و مسائل فنی در پرسپولیس بالاتر از سالیان گذشته بوده است ادامه می‌دهد: تنها نگرانی من درباره این تیم پایین بودن تجربه‌اش است چنان چه من حس می‌کنم برخی از کارت‌های زرد و قرمز احتمالی ممکن است در حساس‌ترین روزها به ضرر ما تمام شود.

پنجعلی در پایان آخرین سؤال ما را مثل سؤال اولمان با تاکید بر روی یک کلمه پاسخ می‌دهد وقتی میگوییم بهترین و تاثیر گذار ترین بازیکن امسال پرسپولیس چه کسی است جواب می‌دهد: بهترین بازیکن امسال پرسپولیس "پرسپولیس" است.

دیدگاه‌ها