کد خبر : 1303962 | 24 بهمن 1394 ساعت 15:35 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: مسی در بهترین فرم خودش قرار دارد

بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان سلتا در دیداری انتقامی است و قصد دارد شکست 4-1 بازی رفت را جبران کند.

انریکه: مسی در بهترین فرم خودش قرار دارد
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی بارسا که خود سابقه مربیگری سلتا را در کارنامه دارد، در نشست خبری این بازی گفت:" سلتا تیم خطرناکی است و با وجود غیبت بازیکنان تاثیرگذارش همچنان حریف دشواری برای ما خواهد بود. نولیتو هفته هاست که مصدوم بوده و بازیکنان سلتا به بازی در غیاب او عادت کرده اند؛ آگوستو هم که به اتلتیکو پیوسته می تواند غایب مهمی در بازی فردا باشد با این وجود سلتا بدون این بازیکنان هم حریف سرسختی است.

سلتا تیمی است که به خوبی پرس می کند و در ضد حملات بسیار خطرناک است. آنها با فلسفه خودشان بازی می کنند و با همین روش بازی رفت را به شایستگی از ما بردند. برتری آنها غافلگیر کننده و سنگین بود.

سلتا بازی سنگینی در نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل سویا برگزار کرده و چنین مسابقاتی همواره باعث خستگی بازیکنان می شود ولی معتقدم انگیزه بالای بازیکنان سلتا اجازه نخواهد داد فاکتور خستگی خود را نشان بدهد. فردا باید در حمله و دفاع هوشیار باشیم چون سلتا به ما فضای کافی نخواهد داد. امیدوارم هواداران بیش از همیشه حامی بازیکنان و تیم باشند."

ورزشگاه فینال کوپا دل ری:" برای من تنها نکته مهم این است که ما یک پک پای این بازی هستیم."

وضعیت مسی پس از مشکل کلیوی:" مسی در بهترین فرم خودش قرار دارد و در دو سه روز اخیر تمرینات بسیار خوبی انجام داده. او هیچ مشکلی برای بازی فردا ندارد."

دیدگاه‌ها