کد خبر : 1303986 | 24 بهمن 1394 ساعت 17:08 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

ساندرلند 2-1 منچستریونایتد

شکست منچستریونایتد در خانه ساندرلند

دیدار تیم های منچستریونایتد و ساندرلند لحظاتی پیش با نتیجه 2-1 به سود ساندرلند خاتمه یافت تا شکستی دیگر در کارنامه شاگردان لوئیس فان خال به ثبت برسد.

شکست منچستریونایتد در خانه ساندرلند
به گزارش "ورزش سه"، ساندرلند قعر جدولی که هفته گذشته موفق شده بود در زمین لیورپول بازی 2-0 باخته را 2-2 مساوی کند، در زمین خود میزبان منچستریونایتد بود. شیاطین سرخ نیز هفته گذشته بازی خود را مساوی کرده بودند(1-1 برابر چلسی). جدال این دو تیم جدالی بود بین تیم های پنجم و نوزدهم جدول.

ساندرلند خیلی زود و طی یک غافلگیری موفق شد از منچستریونایتد پیش بیفتد. دقیقه 3 وهبی خضری روی یک ضربه ایستگاهی از گوشه محوطه جریمه موفق شد دروازه یونایتد را باز کند. دخالت موثر کرشوف و غافلگیر شدن دخیا که به سمت دیگر رفته بود در به ثبت رسیدن این گل موثر بود.

1091518

بلافاصله یونایتد توسط رونی می توانست کار را به تساوی بکشاند اما دخالت مدافع ساندرلند باعث شد توپ به کرنر برود و یونایتد شانس دستیابی به گل تساوی زودهنگام را از دست بدهد.

در ادامه بازی ساندرلند دو موقعیت عالی گلزنی را توسط ژرمن دفو از دست داد و در هر دو موقعیت این دخیا بود که با واکنش خوب خود مانع به ثبت رسیدن گل های بیشتر از سوی میزبان شد. در یک صحنه هم برخورد توپ به دست اشنایدرلین توسط داور پنالتی تشخیص داده نشد که اعتراض شدید بازیکنان ساندرلند را به دنبال داشت.

1091519

در حالیکه بازی در نیمه اول رو به اتمام بود، یونایتد توسط مارسیال کار را به تساوی کشاند. شوت محکم ماتا را دروازه بان ساندرلند ناقص دفع کرد و در ریباند مارسیال با یک ضربه چیپ از زاویه تقریبا بسته حساب کار را 1-1 کرد تا یونایتد نیمه اول را شکست خورده به رختکن نرود.

1091516

نیمه دوم را ساندرلند بهتر از یونایتد آغاز کرد اما اولین موقعیت گل جدی خود را دقیقه 60 به دست آورد. ضربه دیدنی ان دویه در حال ورود به دروازه بود که دخیا با پا ان را دفع کرد و مانع باز شدن دروازه اش شد. ده قدیقه بعد دخیا شوت محکم کانه را به زیبایی از زیر طاق دروازه راهی کرنر کرد تا بازهم ناجی تیمش شده باشد.

پس از این دو موقعیت، یونایتد با ضربات سر اسمالینگ و نیز شوت دیپای خودی نشان داد اما این توپ ها راهی به دروازه ساندرلند پیدا نکردند تا اینکه دقیقه 83 این کانه بود که موفق شد میزبان را پیش بیندازد.
کرنر ارسالی از راست را کانه با پروازی بلند و ضربه ای دقیق وارد دروازه یونایتد کرد در حالیکه دخیا و اسمالینگ روی خط هرچه کردند نتوانستند مانع ورود این توپ به دروازه شوند.

1091547

در ادامه تلاش های یونایتد برای رسیدن به گل تساوی ثمری نداشت و ساندرلند موفق شد این بازی حساس را با برتری 2-1 به نفع خود به اتمام رسانده و یک پله صعود کند. یونایتد هم 41 امتیازی باقی ماند تا فرصت نزدیک شدن به سیتی در رده چهارم را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها