کد خبر : 1303997 | 24 بهمن 1394 ساعت 17:47 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند:استقلال‌و‌پرسپولیس‌مدعی‌قهرمانی‌هستند

حضور گسترش فولاد در نیمه بالای جدول خیال سرمربی این تیم را برای عدم سقوط تیمش راحت کرد.

کمالوند:استقلال‌و‌پرسپولیس‌مدعی‌قهرمانی‌هستند
به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند بعد از پیروزی تیمش مقابل ملوان در نشست خبری گفت: همانطور که گفته بودم شرایط خوب زمین مسابقه در نمایش تیم ما تاثیر گذار است و امروز این مسئله را دیدیم. بعد از گل اول هدفمان عقب‌نشینی نبود و قصد داشتیم با اختلاف گل بیشتری ملوان را شکست دهیم. سه تعویض‌مان هم نشان داد هدف ما رسیدن به گل‌های بیشتر و نمایش هجومی‌تری بود.

او اضافه کرد: بازی خوبی بود و به نظر من ملوان می‌توانست گل‌های خورده را جبران کند. البته ما هم بر خلاف هفته گذشته در بازی سیاه جامگان که بدشانس بودیم امروز نمایش خوبی از بازیکنانمان دیدیم و به سه گل رسیدیم.

سرمربی گسترش فولاد اضافه کرد: حضور مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در اردوی قبل از بازی و صحبت او با بازیکنان تاثیر مثبت فوق‌العاده‌ای در روحیه تیم گذاشت. این توانایی را در تیم و بازیکنانمان وجود دارد در آینده جایگاه بهتری در جدول کسب کنیم و خدا را شکر با پیروزی امروز خیالمان برای ادامه فصل راحت شد.

کمالوند در مورد دیدار هفته آینده تیمش برابر استقلال تهران گفت: استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی این فصل هستند. می‌دانیم مسابقه سختی در انتظارمان است ولی سعی می‌کنیم در شان فوتبال آذربایجان بازی کنیم.

او اضافه کرد: با حفظ ترکیب فعلی و چند تغییر کوچک می‌توانیم به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشیم و این مسائل به حمایت مدیرعامل باشگاه بستگی دارد. گسترش فولاد با عملکردی که داشته می‌تواند چند سال دیگر یکی از تیم‌های مطرح ایران شود.

کمالوند با اشاره به حضور تماشاگران ابراز کرد: از تمام کسانی که برای حمایت از ما به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. اگر پشتیبانی آنها ادامه دار باشد مطمئنا نتایج بهتری کسب می‌کنیم و با حمایت هیئت مدیره باشگاه سعی داریم تماشای تمام مسابقات را رایگان کنیم.

دیدگاه‌ها