کد خبر : 1303998 | 24 بهمن 1394 ساعت 17:48 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای خوشحالی هواداران از جیب خودم خرج کردم

استیلی: ترسیدم زارع اخراج شود

سرمربی تیم ملوان می گوید من تا به حال از ملوان پولی نگرفته ام و از جیب خودم خرج کرده ام تا هواداران ملوان خوشحال باشند.

استیلی: ترسیدم زارع اخراج شود
به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی در نشست خبری پس از دیدار تیمش در مقابل گسترش گفت: در نیمه اول و در شروع بازی این دیدار را بد آغاز کردیم، در نیمه دوم هم نتوانستیم به شرایط عادی برگردیم. به خاطر عدم تمرکز که داشتیم از موقعیت استفاده نکردیم. مصدومیت آهی و مشکلی که برای پژمان نوری پیش آمد، روند تیم را به هم زد.

او ادامه داد: اتفاقاتی که دو روز گذشته رخ داد در روند روحی تیم تاثیر منفی گذاشت، ضمن این که ما خیلی تلاش کردیم پژمان را به این بازی برسانیم که موفق نشدیم.

سرمربی ملوان گفت: به خاطر مسایل مالی ما دچار چنین مشکلاتی شدیم. اکثر بازیکنان ما هم جوان هستند و این مسایل روی آن ها تاثیر منفی گذاشت. من تا به حال از ملوان پولی نگرفته ام و از جیب خودم خرج کرده ام تا هواداران ملوان خوشحال باشند.به هر حال سعی می کنیم اولادی نیز به جمع ما اضافه شود. با اضافه شدن وی، امیدواریم تاثیر مثبتی روی نتایج ملوان گذاشته شود.

سرمربی ملوان درباره تعویض مازیار زارع گفت: تعویض او به خاطر مسایل روانی بود. ترسیدیم که او اخراج شود. او بازیکنی کلیدی بود و اخراج او روند منفی روی تیم می گذاشت.

استیلی درباره درگیری هواداران گسترش با پایان رافت ادامه داد: مساله خاصی نبود و برای هواداران همیشه احترام قائل هستیم. ما احتیاج به زمان داریم و این جوانان مطمئنا خوب خواهند بود.

دیدگاه‌ها