کد خبر : 1304025 | 24 بهمن 1394 ساعت 19:17 | 204.6K بازدید | 12 دیدگاه

در گفت وگوی اختصاصی با ورزش سه

پاسخ تند هادی عقیلی به ایگور استیماچ

هادی عقیلی در گفت‌وگو با "ورزش سه" پاسخ تازه‌ترین صحبت‌های استیماچ راجع به خودش را می‌دهد.

پاسخ تند هادی عقیلی به ایگور استیماچ
به گزارش "ورزش سه"، عقیلی که سومین اسطوره تاریخ فوتبال سپاهان است، به شکل عجیب و غریب نامعلومی کنار گذاشته شد. وی در این مصاحبه از خودش دفاع می کند.

استیماچ به من گفت در سپاهان جایی نداری
عقیلی در واکنش به جدیدترین صحبت استیماچ مبنی بر اینکه این بازیکن باتجربه را از سپاهان کنار نگذاشته و فقط بازیش نداده است، می گوید: لازم است در این باره به شما توضیح بدهم ایشان به من گفته اند نمی توانی با تیم من تمرین کنی. شما برو جداگانه تمرین کند و حق و حقوق‌ات را از باشگاه بگیر و اینکه دیگر در سپاهان جایی نداری.

حاضرین اگر نمی ترسند شهادت بدهند
استیماچ مدعی شده که موضوع کنار گذاشته شدن من را با مدیرعامل در میان گذاشته البته جلسه ای برگزار شد که آقای باقریان در آن حضور نداشت اما گویا استیماچ از قبل با ایشان هماهنگ کرده بود. اما سرپرست و تمام کمک های استیماچ یعنی آقایان خوروش، زاغی‌نژاد، علی لسان فولادی، رضا فتاحی، علی ربانی و دو دستیار خارجی آقای استیماچ یعنی زوران واردودیچ و ایوو سپاروویچ در جلسه با من حضور داشتند. اگر تمام کسانی که در آن جلسه حضور داشتند از آقای استیماچ نمی ترسند که اخراجشان کند، می توانند شهادت بدهند که استیماچ به من گفت حق نداری با تیم تمرین کنی و در لیست 18 نفره من نیستی. بحث من اصلا 18 نفر یا 11 نفر نیست. استیماچ به من گفت تو در اختیار باشگاه قرار داری.

برای کسانی که استیماچ را  آورده‌اند متاسفم
استیماچ به من گفت برو و حق و حقوقت را از باشگاه بگیر. الان که این حرف را زدم ولی الان مدعی شده است که اخراجم نکرده. برای کسانی که ایشان را به باشگاه سپاهان آوردند، متاسفم و از کاری که استیماچ دارد به ناحق انجام می‌دهد از طرف کمک‌ها و مدیریت حمایت می شود. اگر برخی از موقعیتشان نمی ترسند، بیایند و راجع به این موضوع توضیح بدهند.

تا زمانی که استیماچ باشد من نیستم
چرا استیماچ قبل از بازی با سایپا چیزی نگفت و وقتی که تیم باخت جو را علیه من چرخاندند. همین جا اعلام می کنم تا زمانی که استیماچ در تیم سپاهان است پایم را در این باشگاه نمی گذارم.

945498

سکوت یعنی حمایت از دروغ
باید بگویم بنده 25 درصد از پول امسالم را گرفته ام و 75درصد از قراردادم و صددرصد از قرارداد سال بعدم مانده است. از پیش هم طلبکار هستم. همه این ها را می بخشم ولی کمک‌های استیماچ روزی باید پاسخگو باشند، آنها الان سکوت کرده‌اند و سکوت کردن یعنی حمایت از دروغ فقط از این موضوع خوشحالم که بچه های تیم شاهد همه چیز هستند.

هیچ کس جز استیماچ حرفی راجع به پول نزده
استیماچ شخصا به من و محرم گفت به باشگاه می روم تا در مورد مسائل مالی صحبت کنم و اگر حل نشود من دیگر نیستم و تمرینات را خودتان اداره کنید ولی بعد از بازی سایپا در رختکن به بازیکنان گفته است هر کس در مورد پول صحبت کند، دیگر حق حضور در تمرینات را ندارد و همه این ها در حالی است که هیچ یک راجع به مسائل مالی حرفی نزده الی خود استیماچ؛ ایشان خیلی راحت حرفش را عوض کرده است.

حرفه ای رفتار کردم
بعد از بازی با پرسپولیس استیماچ به من گفت تو فقط همین 90 دقیقه را بازی نکردی، می توانید این موضوع را از علی ربانی و محرم نویدکیا که دو شاهد جلسه ما بودند بپرسید. استیماچ از من عذرخواهی کرد و گفت به خاطر رفتار حرفه‌ای که داشتی از تو ممنونم. من هم بعد از بازی با پرسپولیس مصاحبه‌ای علیه او انجام ندادم، حرفه‌ای رفتار کردم و در تمرین شرکت کردم و در بازی با بعدی با فولاد حضور داشتم. الان که فشار زیادی روی استیماچ است دارد این صحبت‌ها را راجع به من می کند تا فشار از رویش برداشته شود.

هادی عقیلی قربانی شد
همانطور که گفتم من هیچگونه رفتار غیرحرفه ای انجام ندادم ولی در عرض 48 ساعت استیماچ با کمک هایش صحبت کرد و نتیجه جلسه شان این بود که باید یک نفر را قربانی کنند و آن یک نفر هادی عقیلی بود. به این موضوع اجحاف داشتند، من بازیکنی نیستم که به صورت تکی دور زمین بدوم و بعد هم بروم و طلب پولم را از باشگاه بکنم، 75 درصد از پول امسال من نوش جان این افراد.

1003903

امیدوارم استیماچ سپاهان را به قهقرا نبرد
این موضوع را بگویم که قرار بود اردوی ترکیه انجام شود، شخصا به باشگاه رفتم و گفتم تمام هزینه‌های اردو را از قرارداد من کم کنید، باشگاه هم این موضوع را قبول کرد و ما به اردوی ترکیه رفتیم شما می‌توانید این مساله را از کادرفنی، پزشکی و بازیکنان بپرسید. حالا من منفی شده ام؟ چرا باید قربانی شوم؟ فقط امیدوارم که استیماچ سپاهان به قهقرا نبرد. بهتر است ایشان بعد از 10 بازی که سپاهان نتیجه نگرفته و در آخرین بازی که بردیم من گل زدم پاسخگوی نتایج ضعیف تیم باشد.

از هیچ کدام از مربیانم توضیح نخواستم
بازیکن باسابقه سپاهان در مورد صحبت استیماچ مبنی بر اینکه هیچ بازیکنی بالاتر از باشگاه نیست افزود: منظور آقای استیماچ این است که چون من را ذخیره گذاشته ناراحتم. در صورتی که هیچگاه نه از ایشان و نه از هیچ مربی ای که من را روی نیمکت گذاشته توضیحی نخواستم.

گفت‌وگو از: سارا طاووسی

دیدگاه‌ها