کد خبر : 1304028 | 24 بهمن 1394 ساعت 19:34 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

همه وجودمان را در این فصل می گذاریم

کوروشی: این آخرین جام ماست

دفاع وسط نفت تهران اعتقاد دارد باید بازی با الجیش قطر را به دست فراموشی بسپارند و با توجه به اینکه جام حذفی و لیگ قهرمانان را از دست داده اند تمرکزشان باید فقط روی بازی های لیگ‌برتر باشد.

کوروشی: این آخرین جام ماست
سیامک کوروشی درباره شکست مقابل الجیش و عدم رفتن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار "ورزش سه" گفت: در دیدار با الجیش تمام سعی و تلاشمان را کردیم و هر چه در چنته داشتیم گذاشتیم چون اگر بالا می رفتیم به نفعمان می شد. جام‌حذفی را قبلا از دست داده بودیم و شرایط آنچنان خوبی نداشتیم متاسفانه زورمان به الجیش نرسید.

او در مورد اینکه امسال جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده اند و برنامه شان برای مدعی بودن در لیگ‌برتر چیست ادامه داد: سال پیش کمتر کسی فکر می کرد ما به آن شکل مدعی باشیم اما نتایج خوبی گرفتیم بنابراین امسال توقع از ما بیشتر است. قطعا همه دوست دارند ببریم و هیچ بازیکنی دوست ندارد تیمش ببازد ولی در خیلی از مواقع شانس با ما یار نبود و جام های مهمی را از دست دادیم و باید حداقل در یک جامی که پیش رو داریم به نحو احسن کارمان را انجام دهیم و امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

دفاع وسط نفت‌تهران در مورد دیدار پیش رو با استقلال نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی با استقلال همیشه حساسیت های خاص خودش را دارد. امسال دو بار با آنها بازی کرده ایم و هر دوبارش را مغلوب شده ایم. باید از فرصت جدیدمان نهایت استفاده را بکنیم. استقلال تیم بزرگی است و جایگاه خوبی در لیگ دارد و طبیعتا بازی راحتی نداریم. تمام تمرکزمان را روی بازی های آینده که اولیش با استقلال است گذاشته ایم.

این بازیکن در مورد مشکلات عدیده مالی که نفت‌تهران دارد می گوید: سال های قبل فقط یکسری از تیم ها مشکلات مالی داشتند اما امسال تمام تیم ها درگیر این موضوع هستند، امیدوارم هرچه زودتر مشکل مالی فوتبال ایران برطرف شود چون اگر نشود، انگیزه بازیکن گرفته می شود تا یک جایی عشق به فوتبال و جا برای پیشرفت برای بازیکن مهم است ولی از آنجا به بعدش مشکلات مالی بازیکن را اذیت می کند. هرساله این قانون را می گذارند که اگر باشگاهی بدهی داشته باشد حق شرکت در لیگ را ندارد اما تمام اینها به حرف است و باید این موضوع کارشناسی شود.

کوروشی در پایان در مورد جدایی احتمالی دو مهره کلیدی‌شان یعنی امیری و حسینی افزود: امیدوارم پیشنهادهای خوبی به دست این دو بازیکن رسیده باشد و پیشرفت فوتبالی آنها حاصل شود چون خارج از ایران جا برای پیشرفت و گرفتن پول بیشتر وجود دارد. امیدوارم هر جا که می روند به صلاحشان باشد.

دیدگاه‌ها