کد خبر : 1304061 | 24 بهمن 1394 ساعت 21:42 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

توخل:می‌دانستیم مقابل هانوفر کار دشواری داریم

مربی دورتموند معتقد است تیمش شانس آورده که توانست در پایان دیدار خانگی مقابل تیم انتهای جدولی هانوفر سه امتیاز را به حساب خود واریز کرده است.

توخل:می‌دانستیم مقابل هانوفر کار دشواری داریم
به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش در ادامه هفته بیست و یکم بوندسلیگا بروسیا دورتموند موفق شد با نتیجه شکننده 1 بر 0 تیم انتهای جدولی هانوفر را از پیش رو بردارد. پس از پایان این مسابقه توماس توخل گفت:" بیشتر وقت‌ها همه چیز آسان‌تر از آنچه واقعا هست به نظر می‌آید. اما امروز اینطور نبود.
امروز به نظر می‌رسید کار سخت و پرزحمتی داریم و همینطور هم شد. تیم ما شروع خوبی داشت، در بیست دقیقه ابتدایی فرصت‌های خوبی هم بدست آورد، اما متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده‌ای بکنیم. پس از آن بازی دشوارتر و پیچیده‌تر هم شد و اگر چه عملکرد تیمم جای نقد دارد اما خوشحالم که در نهایت سه امتیاز را از آن خود کردیم."
هنریک مخیتاریان ،زننده تک گل دورتموند در این مسابقه نیز اظهار داشت:" یکی از گل‌های قشنگم بود. توپ را از مارکو رویس گرفتم و راستش می‌خواستم با او رفت و برگشت پاس دهم اما بعد دیدم که یکی از بازیکنان حریف پشت سر اوست، به همین دلیل خودم جلوتر رفتم و سعی کردم جوری شوت بزنم که توپم در کنج تور جا خوش کند و خوشبختانه موفق هم شدم."
توماس شاف، سرمربی هانوفر، هم اذعان کرد:" عملکرد خوبی در میدان ارائه کردیم؛ بسیار منضبط بودیم و یک کار کاملا تیمی با مشارکت همه یازده نفر به نمایش گذاشتیم. اما متاسفانه پاداش زحمتمان را نگرفتیم. مسلما موقعیت‌های متعددی نداشتیم اما چند تایی که ایجاد شد هم استفاده نکردیم. اگر اعتماد به نفس می‌داشتیم، می‌توانستیم دورتموند را آزار دهیم، ولی روی یک اشتباه گل خوردیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم."

دیدگاه‌ها