کد خبر : 1304073 | 24 بهمن 1394 ساعت 22:38 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

سجادی: وزارت ورزش از او حمایت می‌کند

فکر نمی‌کنم کی‌روش استعفا داده باشد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان گفت: فکر نمی‌کنم کی‌روش استعفا داده باشد، چراکه طبق قراردادش به فعالیتش ادامه می‌دهد و وزارت ورزش و جوانان از وی حمایت می‌کند.

فکر نمی‌کنم کی‌روش استعفا داده باشد
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سید نصرالله سجادی امشب در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه استخر پوشیده بوشهر از بزرگترین استخرهای ایران است، اظهار داشت: این استخر قابلیت برگزاری مسابقات بین‌المللی و ملی دارد.

وی در پاسخ سوالی مبنی بر استعفای کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: فکر نمی‌کنم کی‌روش استعفا داده باشد، چراکه طبق قراردادش به فعالیتش ادامه می‌دهد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این وزارتخانه از کارلوس کی‌روش حمایت می‌کند، گفت: نباید در کار فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی دخالت و حساسیت ایجاد کرد.

سجادی افزود: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم، فدراسیون فوتبال  باید این مشکلات را جمع کند و دامن نزند.

وی از برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال خبر داد و تصریح کرد: مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال اردیبهشت سال 1395 با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود.


دیدگاه‌ها