کد خبر : 1304103 | 25 بهمن 1394 ساعت 08:44 | 57.9K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی سعید معروف خاص نبود (عکس)

حالا طرفداران ورزشی لقب "آقای خاص" را به بسیاری از ستاره ها نسبت می دهند که سعید معروف هم یکی از آنها است، او در تیم های پایه بازیکنی معمولی مثل سایرین بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیزهوشی، غیرقابل پیشبینی بودن مسیر پاس ها، نوع خونسردی، ارتباط با بازیکنان، مدل اصلاح صورت و جا خالی های زیرکانه از سعید معروف والیبالیستی در سطح جهانی ساخته است که او طرفداران بسیاری دارد. حالا برخی به او "آقای خاص" می گویند اما شاید آنقدر این لقب به اکثریت نسبت داده شده است دیگر این صفت برای او منحصر به فرد نباشد اما اکثر بازیکنان والیبال چه ملی چه غیر ملی او را به عنوان فردی متمایز می شناسند.

1091681

دلایل زیادی برای متفاوت بودن او حالا وجود دارد اما او زمانی مثل سایر بازیکنان عادی بود. او کار خود را کنار همین بازیکنان کنونی ملی آغاز کرده است و سعید در کنار دوست قدیمی اش عبدالرضا علیزاده (13)، عادل غلامی (16)، حمزه زرینی (7)، محمد محمد کاظم (17)، جواد محمدنژاد (3)، آرش صادقیانی (8) و منصور زادون (5) در والیبال دست به توپ شد. او در ابتدا شبیه به سایرین بود اما رفته رفته شخصیتی متمایز نسبت به سایرین پیدا کرد، حالا اینکه رفتارهای خاص او مثبت بوده است یا خیر را هم بازی های او می توانند تشخیص دهند.

دیدگاه‌ها