کد خبر : 1304135 | 25 بهمن 1394 ساعت 11:21 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

بازیکنان جریمه نشده اند

رضائیان: به استیلی اولتیماتوم نداده ایم

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: نه بازیکنان بخاطر باخت به گسترش جریمه شده اند و نه به سرمربی اولتیماتومی داده ایم.

رضائیان: به استیلی اولتیماتوم نداده ایم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مسعود رضائیان  در مورد باخت به گسترش فولاد تبریز گفت: در این بازی در دقیقه 5 مسابقه احمد آهی مصدوم شد و با مصدومیت این مدافع مجور شدیم که از برخی بازیکنان در پست های غیرتخصصی استفاده کنیم و شیرازه تیم از هم پاشید. بازیکنان گسترش هم بهتر از ما بازی کردند و بردند. همه اعضای تیم از این شکست ناراحتند.

وی در مورد جریمه بازیکنان و اولتیماتوم به سرمربی به خاطر پیروز نشدن در 9 مسابقه متوالی گفت: نه بازیکنان را جریمه کرده ایم نه اولتیماتومی به سرمربی تیم داده شده است. قصد نداریم خشم خود را به جایی دیگر منتقل کنیم تیم اکنون نیاز به همدلی و رفاقت بیشتر دارد تا موفق شود.

رضائیان درمورد اینکه برخی سایت ها خبر از اخراج حمید استیلی داده اندگفت: چنین خبری صحت ندارد. سایت ها در مورد تیم تصمیم نمی گیرند و سیاست ها و تصمیم گیری های کلان باشگاه برعهده هیات مدیره باشگاه است.

وی در مورد رایگان شدن بازی ملوان وراه آهن گفت: این مسابقه هنوز رایگان نشده است و در صدد هستیم تا بازی را رایگان کنیم اما نیاز به مصوبه و اجازه هیات مدیره داریم. من امروز با آنها در این زمینه صحبت می کنم.



دیدگاه‌ها