کد خبر : 1304148 | 25 بهمن 1394 ساعت 11:53 | 20K بازدید | 4 دیدگاه

نانگ، مهاجمی که کار تراکتور را راه نینداخت(عکس)

مهاجم گلزن سابق فولاد و نفتی‌ها که در نیم‌فصل به جمع یاران تراکتورسازی پیوست هنوز نتوانسته برای این تیم مثمرثمر واقع شود.

به گزارش "ورزش سه"، آلویز نانگ که در نیم‌فصل دوم لیگ چهاردهم به جمع فولادی‌ها پیوسته بود با عملکرد فوق‌العاده خود، تیم‌های زیادی را در ابتدای لیگ پانزدهم خواهان خود می‌دید، وی تصمیم گرفت به نفت بیاید و زیر نظر علی‌رضا منصوریان به کار خود ادامه دهد، هرچند نانگ در نیم‌فصل اول نتوانست درخشش دوران فولاد را داشته باشد اما بازهم توانست گل‌های حساسی برای این تیم به ثمر برساند تا اینکه در زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل، این بازیکن آفریقایی تصمیم گرفت به سومین تیم خود در ایران پیوندد و به همین منظور به جمع یاران امیر در تراکتور پیوست.

با حضور نانگ بسیاری از هواداران این تیم تبریزی به وی امید بستند و در این فکر بودند تا با زوج او و شریفی، تیم‌های لیگ برتری را گل‌باران کنند اما در عین ناباوری این اتفاق تاکنون نیفتاد و بعد از سه بازی نانگ هنوز نتوانسته تا آن‌ها کاری را از پیش ببرد.

1091711

باید دید امیر قلعه‌نویی که از ابتدای حضور خود در تبریز حساسیت ویژه‌ای روی بازیکنان خط حمله خود داشت، برای راه انداختن این بازیکن زهردار چه تدابیری خواهد اندیشید.

دیدگاه‌ها