کد خبر : 1304149 | 25 بهمن 1394 ساعت 11:53 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت دژاگه مقابل صدرنشین قطر(عکس)

سایت رسمی لیگ ستارگان قطر از بازگشت اشکان دژاگه به ترکیب العربی خبر داد.

بازگشت دژاگه مقابل صدرنشین قطر(عکس)
به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه کاپیتان ایرانی العربی به همراه علی جاسمی دو بازیکن محروم این تیم در بازی با لخویا بودند که در غیاب آنها جان فرانکو زولا با دردسرهای زیادی روبرو شد گرچه در نهایت توانست دومین برد متوالی‌اش در نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر را به ثبت برساند.

در شرایطی که العربی تازه اوج گرفته در هفته نوزدهم این رقابت‌ها باید به مصاف الریان صدرنشین بلامنازع رقابت‌ها برود سایت رسمی لیگ ستارگان قطر بازگشت محرومان تیم از جمله اشکان دژاگه را بهترین خبر ممکن برای سرمربی ایتالیایی دانست و نوشت:«حضور اشکان دژاگه و جاسمی در ترکیب العربی مقابل الریان می‌تواند قدرت این تیم را دو چندان کند تا روند خوب خود در نیم فصل دوم را ادامه دهند. مسلماً این اتفاق برای زولا خوشایند خواهد بود به خصوص بازگشت دژاگه که قدرت تهاجمی العربی را دو برابر می‌کند».

در هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر الریان که در طول فصل هنوز شکستی در کارنامه‌اش ثبت نشده در ورزشگاه جاسم بن حمد از العربی و ستاره‌های ایرانی‌اش دژاگه و نکونام میزبانی خواهد کرد که برتری در این بازی می‌تواند شاگردان زولا را به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا تبدیل کند.


1091713

دیدگاه‌ها