کد خبر : 1304154 | 25 بهمن 1394 ساعت 12:13 | 20.4K بازدید | 13 دیدگاه

کاشانی:

زود است درباره تمدید قرارداد برانکو صحبت کنیم

رییس مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید کمیته باشگاه انضباطی پرسپولیس نقش توجیهی دارد.

زود است درباره تمدید قرارداد برانکو صحبت کنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، جعفر کاشانی درباره آخرین وضعیت تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: از همان اول هم گفته بودم که تیم ما جوان است و نیاز به هماهنگی بیشتری دارد. ما روز به روز بهتر می‌شویم و به آینده امیدوار هستیم. پر‌سپولیس در حال‌ حاضر از یک تیم در حال تبدیل شدن به یک باشگاه است و به اعتقاد من الان دیگر شخصیت قهرمانی دارد. اگر پنا‌لتی‌هایی که زدیم و گل نشد به گل تبدیل می‌شد الان با اختلاف پنج – شش امتیاز در صدر جدول قرار داشتیم.

وی درباره این که برخی بازیکنان همچون احمد نوراللهی طی هفته‌های اخیر کمیته‌ انضباطی هم رفته‌اند، گفت: این بازیکنان جوان هستند و باید کار فرهنگی روی آنها انجام شود. کمیته‌ انضباطی باشگاه پر‌سپولیس نقش توجیه کننده دارد. برخی بازیکنان ما جوان هستند و باید بدانند در تیمی بزرگ همچون پر‌سپولیس بازی می‌کنند و شرایط را در اینجا درک کنند. این بازیکنان برای جوانان الگو هستند. بنا‌بر‌این در تلاش هستیم با کار فرهنگی روی آنها سعی کنیم رفتار درست را در باشگاه ایجاد کنیم.

رییس مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان درباره بحث تمدید قرارداد برانکو و مهدی طارمی هم گفت: درباره تمدید قراردادها در آخر فصل صحبت می‌کنیم و درباره آنها تصمیم گیری خواهیم کرد. الان زود است که بخواهیم در این باره صحبت کنیم.


دیدگاه‌ها