کد خبر : 1304164 | 25 بهمن 1394 ساعت 12:56 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

شب پایانی هفته هجدهم لیگ قطر

یاران شجاعی مقابل قاتل نفت

امشب پرونده هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر در حالی برگزار می‌شود که ایرانی‌های حاضر در این رقابت‌ها جدال‌های سخت و دشواری پیش رو دارند.

یاران شجاعی مقابل قاتل نفت
به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری دو دیدار پرونده هفته هجدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر امشب در حالی بسته می‌شود که الریان همچنان شکست ناپذیر به یکه تازی‌اش ادامه داده و در یک قدمی قهرمانی قرار دارد و سقوط مسیمیر هم با کاپیتان ایرانی‌اش محمد نوری قطعی به نظر می‌رسد.

در اولین بازی امشب دو تیم الغرافه و الجیش در شرایطی مقابل هم قرار می‌گیرند که مسعود شجاعی هافبک ملی پوش ایرانی در ترکیب اصلی الغرافه باید به مصاف قاتل نفت تهران در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برود. شجاعی که در بازی قبلی موفق شد گل دوم تیمش را برابر العربی به ثمر برساند امشب یکی از امیدهای اصلی پدرو کاستینها در فاز تهاجمی خواهد بود تا بتوانند مقابل الجیش به برتری برسند.

در دیگر دیدار امشب السد هم بعد از حذف شدن در آسیا و ادامه تیره روزهای خود با در اختیار داشتن مرتضی پور علی گنجی به مصاف تیم انتهای جدولی القطر می‌رود تا بلکه با برتری در این بازی دوباره روزهای خوبش را تکرار و به جمع چهار تیم بالای جدول بازگردد. فریرا مربی پرتغالی السد دلیل اصلی ناکامی‌های اخیر را بدشانسی شاگردانش قلمداد کرده و با امیدواری از برد در بازی امشب صحبت کرد.

برنامه کامل شب پایانی هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر به این شرح است.

یکشنبه 25 بهمن 94

ورزشگاه جاسم بن حمد

16:45؛ الجیش – الغرافه

ورزشگاه القطر

19:15؛ القطر - السد

دیدگاه‌ها