کد خبر : 1304170 | 25 بهمن 1394 ساعت 13:13 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

ملکی: با جان و دل در لیگ برتر می‌مانیم

مالک باشگاه استقلال اهواز از اینکه به جوان‌ها بها داده‌اند کاملا راضی است و می‌گوید این کار باید ادامه‌دار باشد.

ملکی: با جان و دل در لیگ برتر می‌مانیم
محمد ملکی در مورد موفقیت‌های اخیرشان و گرفتن امتیاز از تیم‌های بزرگی مثل استقلال و ذوب‌آهن به خبرنگار "ورزش سه" گفت: طبیعتا از این موضوع خیلی خوشحال هستم. ما به خیلی افراد ثابت کردیم که اگر بخواهیم می‌توانیم خیلی خوب جلو برویم. از طرفی ما جوان‌هایمان را باور داریم و مصمم هستیم از بومی‌ها و جوان‌های استان خوزستان استفاده کنیم. حالا شما بعضی از آنها را در طول ماه می‌بینید، از این جوان‌های خوب در کل استان زیاد است، فقط باید شناسایی شوند و از آنها استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شد استقلال اهواز با معجزه هم نمی‌تواند در لیگ‌برتر بماند ولی این اتفاق می‌افتد یا خیر ادامه داد: ما داریم تمام تلاشمان را برای ماندن انجام می‌دهیم، باقی‌اش دست خداست. واقعا همه اعضای مجموعه استقلال اهواز با جان‌ودل کار می‌کنند تا این تیم خوب و ریشه‌دار اهوازی در لیگ‌برتر بماند.

مالک باشگاه استقلال اهواز در مورد اوضاع مالی این‌گونه توضیح می‌دهد: چند وقت پیش خودم پولی تزریق کرده‌ام و در چند روز آینده قرار است پولی به‌حساب بازیکنان ریخته شود.

ملکی در پایان با اشاره به اینکه هیات فوتبال در قبالشان کار خاصی انجام نداده افزود: دو، سه مورد به ما زمین داده‌اند، کار خاصی نکرده‌اند. البته من از آنها تشکر و قدردانی کرده‌ام اما همین دو، سه مورد زمین هم نمی‌خواهیم واقعا هیات فوتبال استان کاری برای استقلال اهواز انجام نداده است.

دیدگاه‌ها