کد خبر : 1304172 | 25 بهمن 1394 ساعت 13:18 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

دلخوری مالک باشگاه سیاه‌جامگان از داوری

مالک باشگاه سیاه‌جامگان از داوری بازی‌شان با راه‌آهن بسیار دلخور است.

دلخوری مالک باشگاه سیاه‌جامگان از داوری
محمدرضا عباسی در مورد کسب تساوی دیروز راه‌آهن و سیاه‌جامگان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: پیش از اینکه بخواهم در مورد بازی صحبت کنم باید راجع به داوری بگویم. از اول فصل است چیزی نگفته‌ایم، هفته پیش در مشهد پنالتی ما را نگرفتند دیروز هم در تهران همین اتفاق افتاد.  راه‌آهن آمده بود یک امتیاز را بگیرد که گرفت ای‌کاش داور بازی عادلانه سوت می‌زد و آن‌وقت برنده این بازی ما بودیم. بازی بین تیم‌های قعرجدولی سخت‌تر است و به نظر من باید در این‌گونه بازی‌ها از داورهای بهتری استفاده شود.

او در مورد قضاوت داوری ادامه داد: در بازی دیروز حداقل دو پنالتی ما را نگرفتند شاید هم من هم اشتباه می‌کنم اما کسانی که در جایگاه بودند هم می‌گفتند داور اشتباه کرده. سوت‌های 60 به 40 را به نفع آنها می‌زد. حرف من فقط این است که داور کارکشته‌تر برای بازی‌ها بگذارند مخصوصا برای تیم‌های پایین جدولی زیرا تیم‌های قعرجدولی برای ترس از سقوط با یکدیگر رقابت دارند و در کورس هستند. به همین خاطر است که می‌گویم بازی‌هایشان از بالای جدول حساس‌تر و سنگین‌تر است و اگر قرار باشد نتیجه بازی روی اشتباهات داوری رقم بخورد خیلی بد می‌شود. در خیلی از بازی‌ها پیش آمده که باخته‌ایم اما شخصا رفته‌ام و از داوری تشکر کرده‌ام ولی داوری بازی دیروز خیلی بد بود، شاید تیم مقابل هم ناراحت باشد. با این همه سرمایه‌گذاری و هزینه‌ای که می‌کنیم حیف است داوری در سرنوشت بازی‌ها اثر بگذارد.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در مورد روند خوبی که این تیم در نیم‌فصل دوم پیدا کرده نظرش را این‌گونه بیان کرد: من سرمربی بزرگی به اسم آقای فرهاد کاظمی دارم و هر چه از نیم فصل اول گذشت شرایط بهتر شد و به‌غیراز این هم توقع نبود، آقای کاظمی تیم خوبی درست کرده است و هواداران ما تماشاگر بازی زیبا هستند. ما هم از روند بازی بچه‌ها کاملا راضی هستیم و اطمینان هم داشتیم که به این شکل هم خواهد شد. در ادامه مسیر اهدافی که از قبل داشتیم را پیگیری می‌کنیم.

عباسی در پایان در مورد اینکه استراتژی باشگاه سیاه‌جامگان برای این فصل چه بود، افزود: ما یک نیم‌فصل را کامل از دست دادیم آقای کاظمی قول داده بود سیاه‌جامگان جزو 3 تیم نیم‌فصل دوم قرار بگیرد که الان در مسابقات دور برگشت اول هستیم، قطعا تیم را نگه می‌داریم چون هدفمان ماندن است و باید سعی کنیم به رتبه‌های بالای جدول دسترسی پیدا کنیم. آقای کاظمی امسال از وسط راه آمد و قطعا سال بعد برنامه‌ریزی‌شده‌تر عمل می‌کنیم.

دیدگاه‌ها