کد خبر : 1304177 | 25 بهمن 1394 ساعت 13:27 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

اخباری و مهدی‌زاده باختند

5 پیروزی و 4 شکست کشتی‌گیران ایران در اوکراین

کشتی گیران ایران در مبارزه نخست خود در دومین روز از تورنمنت اوکراین به پنج پیروزی و چهار شکست دست یافتند.

5 پیروزی و 4 شکست کشتی‌گیران ایران در اوکراین
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در جریان ر‌قا‌بت‌های دومین روز از تورنمنت کشتی اوکراین، پنج آزادکار و چهار فرنگی کار ایران در مبارزه نخست به روی تشک رفتند که به پنج پیروزی و چهار شکست دست یافتند.

* کشتی آزاد(4 برد و یک باخت):


در وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد، مهران نصیری در دور نخست مقابل ولودیا فرانگولیان از ارمنستان با حساب 6 بر 5به برتری رسید. وی در مرحله نیمه نهایی آندری سیراد از اوکراین مصاف خواهد کرد.


در وزن 70 کیلوگرم سعید داداش پور پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک چهارم نهایی مقابل والتر مارگاریان از ارمنستان 13 بر هفت به برتری دست یافت. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل نظر کولچیتسکی از آمریکا مبارزه خواهد کرد.


در وزن 86 کیلوگرم رضا بیات در دور نخست ریچارد پری از آمریکا را با حساب پنج بر پنج شکست داد. محمد جواد ابراهیمی دیگر نماینده ایران نیز پس از استراحت در دور نخست، شامیر آیتان از ارمنستان را 13 بر هشت شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل دیمیترو روچینیاک از اوکراین مصاف خواهد کرد.


در وزن 125 کیلوگرم نیز جعفر شمس ناتری پس از استراحت در دور نخست مقابل الکساندر خوتسیانیوسکی نفر پنجم جهان در سال 2014 از اوکراین شکست خورد.


* کشتی فرنگی(یک برد و سه باخت):


در کشتی فرنگی چهار نماینده برای ایران به روی تشک رفتند که در وزن 66 کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور نخست مقابل آرمن واردانیان نفر سوم المپیک پکن از اوکراین 9 بر سه مغلوب شد.


وحید میرفتح اللهی دیگر نماینده ایران در این وزن نیز در دور نخست جونیور راموس از برزیل را پنج بر چهار شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل دیمیترو دوبروف از اوکراین قرار می‌گیرد.


در وزن 85 کیلوگرم داوود اخباری در دور نخست مقابل ژان بلنیوک از اوکراین و دارنده مدال طلای جهان هفت بر شش شکست خورد.


در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی زاده در همان مرحله نخست مقابل ایهور دیدیک، نایب قهرمان امسال جام تختی از اوکراین با ضربه فنی شکست خورد.


در حالی که پیش از این اعلام شده بود جمال اسماعیلی نیز در وزن 75 کیلوگرم برای ایران کشتی می‌گیرد، نام وی در میان کشتی‌گیر‌ان حاضر در این وزن قرار نداشت.


دیدگاه‌ها