کد خبر : 1304179 | 25 بهمن 1394 ساعت 13:33 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

علی‌نژاد: اوجاقی در مسابقات جام‌جهانی و قهرمانی آسیا سرمربی تیم ملی است

استراحت نفرات اصلی ووشو در قهرمانی آسیا

رئیس فدراسیون ووشو گفت: با توجه به شرایطی که پیش بیاید در خصوص ترکیب مربیان تیم ملی برای سال آینده تصمیم گیری می‌کنیم اما آنچه که قطعی است ما در بخش ساندا بزرگسالان، سال آینده همچنان در خدمت اوجاقی برای جام‌جهانی و قهرمانی آسیا هستند.

استراحت نفرات اصلی ووشو در قهرمانی آسیا
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از نسیم آنلاین، مهدی علی‌نژاد  در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان در قم و جوانان در شاهرود، مسابقات بسیار خوبی بود و چهره‌های جدیدی را در این مسابقات مشاهده کردم. سطح مسابقات در هر دو رده بسیار بالا بود و این موشوع نشان دهنده رو به پیشرفت بودن ووشو کشور بود.

رئیس فدراسیون ووشو در خصوص جذب مربیان چینی برای ووشو ایران عنوان کرد: ما از مدت‌ها پیش درخواست 4 مربی تالو و ساندا در آقایان و بانوان را از چینی‌ها داشتیم ولی تا این لحظه علی‌رغم پیگیری‌های زیاد جوابی به ما داده نشده است و همکاری لازم که باید باشد را انجمن ووشو چین با ما نمی‌کند. چینی‌ها نگران بحث فنی این درخواست هستند و به دلیل نزدیک شدن ایران به چین خیلی علاقمند به همکاری نیستند و دوست ندارند این راه به این شکل ادامه پیدا کند. البته خود ما هم مذاکراتی با مربیانی که کارمند دولت چین نیستند انجام دادیم و چون اکثر مربیان کارمند دولت هستند از طریق انجمن چین نیز درخواست خود را مطرح کردیم.

وی ادامه داد: اکثر مربیان خوب ووشو چین کارمند دولت هستند و معدود مربیانی چینی در استخدام دولت نیستند که فعلا هیچ کدام به هیچ جمع بندی نرسیده است. با توجه به شرایطی که پیش بیاید در خصوص ترکیب مربیان تیم ملی برای سال آینده تصمیم گیری می‌کنیم اما آنچه که قطعی است ما در بخش ساندا بزرگسالان، سال آینده همچنان در خدمت حسین اوجاقی برای جام‌جهانی و قهرمانی آسیا هستند. حتی اگر قرار باشد مربیان چینی هم اضافه شوند به عنوان مربی اضافه می‌شوند و این البته منوط به جواب چینی‌ها خواهد بود.

علی‌نژاد در خصوص اینکه تا چه زمانی فدراسیون برای حضور مربیان چینی صبر خواهد کرد، گفت: ما باید تا عید به جمع‌بندی برسیم و برای ترکیب مربیان تیم ملی تصمیم بگیریم.

رئیس فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون برای حضور نفرات جوان در مسابقات قهرمانی آسیا برنامه‌ای دارد، عنوان کرد:  برنامه ما استفاده  از نفرات جوان است و احتمالا در قهرمانی آسیا به چند نفر اصلی استراحتی خواهیم داد. هم نظر ما و هم نظرخود این بچه‌ها این است و این فرصت خوبی برای نفرات جوانان ووشو ایران خواهد بود.

دیدگاه‌ها