کد خبر : 1304196 | 25 بهمن 1394 ساعت 14:30 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصتاحبه با خبرنگاران

خامس: رفتن بنیتس بهترین تصمیم بود

خامس رودریگز که در دوران حضور بنیتس در رئال روزهای کابوس واری را سپری می کرد، حالا زیر نظر زیدان بار دیگر به روزهای اوجش بازگشته است.

خامس: رفتن بنیتس بهترین تصمیم بود
به گزارش "ورزش سه"، خامس روز گذشته در دیدار مقابل بیلبائو نیز نمایش درخشانی داشت و در شرایطی که بازی 1-1 بود، موفق به زدن گل دوم رئال با یک شوت تماشایی شد.
ستاره کلمبیایی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" گل خوبی زدم و مهمتر اینکه این گل به برتری تیم کمک کرد. بیلبائو حریف سرسختی بود و خوب بازی می کرد. هر روز شرایطم بهتر از روز قبل می شود چون تمرینات خوبی را پشت سر می گذارم."

شادی گل خاص:" مثل همیشه شادی کردم و ژست پس از گل من پیام خاصی نداشت. گل دلچسبی بود چون 1-1 مساوی بودیم و برای زدن گل برتری بی تابی می کردیم."

زیدان:" رفتن بنیتس و آمدن زیدان تاثیر کاملا مثبتی روی من و کل تیم گذاشته و این بهترین تصمیم بود. زیدان با بازیکنانش بسیار صحبت می کند و همین مساله در بهتر بازی کردن ما تاثیر داشته است. او قدر بازیکنانش را می داند و به آنها برای ارائه بازی های بهتر، روحیه و انگیزه فراوانی می دهد."

رونالدو:" کریس مثل همیشه عالی بازی کرد. تحول را در بازی او هم مشاهده می کنید البته این فقط کریستیانو نیست که بهتر شده، همه تیم نسبت به گذشته متحول شده است."

دیدگاه‌ها