کد خبر : 1304201 | 25 بهمن 1394 ساعت 14:37 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

مثلث برمودای تیم گل‌محمدی

آمار استثنایی کاوه، حسن‌زاده و تبریزی

سه مهاجم ذوبی‌ها در این فصل توانسته‌اند مثلث خطرناکی را در خط حمله این تیم به وجود بیاورند و 17 گل از 25 گل این تیم را به ثمر برسانند، ذوبی‌ها اکنون دو بازیکن 6 گله و یک بازیکن 5 گله در ترکیب خوددارند.

آمار استثنایی کاوه، حسن‌زاده و تبریزی
به گزارش "ورزش سه"، به‌طور یقین یکی از مشکلات کادر فنی ذوبی‌ها در لیگ پانزدهم، انتخاب زوج خط حمله این تیم بود، جایی که سه مهاجم آماده به نام کاوه رضایی، مسعود حسن‌زاده و مرتضی تبریزی در لیست بازیکنان این تیم حضور داشتند، به همین دلیل یحیی گل محمدی سعی می‌کرد با تدابیر خاصی به‌طور مساوی از این مهاجمان بازی بگیرد، بازی دادن به آماده‌ترین بازیکن‌ها، فرستادن یکی از این مهاجمان به پست وینگر (تبریزی)، استفاده به‌عنوان بازیکن پشت مهاجم و ... تدابیر مختلف کادر فنی ذوبی‌ها بود که تاکنون باعث استفاده از این سه نفر شده است، نکته جالب دراین‌باره اینکه هرکدام از این بازیکنان که به میدان می‌آیند حداکثر تأثیر خود را برای تیم می‌گذارند و به همین دلیل 17 گل از مجموع 25 گلی که ذوبی‌ها وارد دروازه حریفان کرده‌اند توسط این سه بازیکن به ثمر رسیده است.

این سه بازیکن که دقایق متفاوتی را در بازی‌های این تیم اصفهانی حاضر بودند، دو 6 گله و یک 5 گله را در میان خوددارند، مسعود حسن‌زاده و مرتضی تبریزی تاکنون 6 گل و کاوه رضایی نیز 5 گل وارد دروازه حریفان کرده‌اند تا قسمت اعظمی ازگل‌های تیم ذوب‌آهن را در لیگ پانزدهم به ثمر رسانده باشند. علاوه بر مثلث برمودای ذوبی‌ها، احسان پهلوان 3 گل، هادی محمدی، مهرداد قنبری، دانیال اسماعیلی فر و اکبر صادقی نیز گل‌های دیگر این تیم را به ثمر رساندند.

البته کاوه رضایی و مرتضی تبریزی علاوه بر گل‌هایی که خود به ثمر ر ساندند در گل هایی دیگری از این تیم اصفهانی نیز سهیم بودند، تبریزی تاکنون دو پنالتی در بازی برابر پرسپولیسی ها برای تیمش به دست آورده است و کاوه رضایی نیز تاکنون دو پاس گل برای هم بازیان خود ارسال کرده است.

دیدگاه‌ها