کد خبر : 1304213 | 25 بهمن 1394 ساعت 15:12 | 64.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز: حاجی انصاری پرسپولیس!

محمد انصاری بر خلاف خیلی از هم سن و سال‌های خود، نه ظاهری امروزی دارد و نه نوع لباس پوشیدنش را می‌توان با بقیه مقایسه کرد. اتومبیل آنچنانی هم زیر پایش نیست و بعضاً با مترو مسیر تمرین به خانه را طی می‌کند.

گزارش روز: حاجی انصاری پرسپولیس!
به گزارش "ورزش سه" محمد انصاری کلاً آدم عجیبی است. به همان اندازه عجیب که در تست پرسپولیس شرکت کرد، نمره قبولی گرفت و سرانجام به دفاع چپی در قواره بزرگان بدل شد. او را هرگز در رسانه‌ها نمی‌بینیم. نه مصاحبه می‌کند و نه واکنشی به اتفاق‌ها نشان می‌دهد! اعتقادش این است کاری نکرده که بخواهد حرفی بزند. همین تواضع در کنار اعتقادات مذهبی او باعث شده تا در پرسپولیس، همه او را با واژه «حاجی انصاری» صدا کنند.

یادمان نرود که انصاری فقط 24 سال دارد. حاجی انصاری پرسپولیس بر خلاف خیلی از هم سن و سال‌های خود، نه ظاهری امروزی دارد و نه نوع لباس پوشیدنش را می‌توان با بقیه مقایسه کرد. اتومبیل آنچنانی هم زیر پایش نیست و بعضاً با مترو  مسیر تمرین به خانه را طی می‌کند. به همین دلیل هم هست که او در عرض چند هفته، ره چند ساله را پیموده و به بازیکنی مؤثر در ترکیب اصلی پرسپولیس بدل شده.

دفاع چپ پرسپولیس در فضای مجازی فعالیتی آنچنانی ندارد. او نه برنامه تلگرام دارد، نه واتساپ و نه وایبر. انصاری فقط عضو اینستاگرام است. اگر سری به اینستاگرام او بزنید به نکات جالبی دست پیدا می‌کنید. انصاری 19 پست منتشر کرده که فقط دو، سه تا از آنها فوتبالی است. بقیه مذهبی هستند و ارتباطی با فوتبال ندارند. انصاری انگار مکتب فجرسپاسی را فراموش نکرده. در همان مسیر گام برمی دارد و اعتقادات گذشته‌اش را از یاد نبرده است.
در بعد فنی نیز انصاری روز به روز پیشرفت می‌کند. او تمرکزش را روی فوتبال گذاشته و از طرفی خارج از مستطیل سبز را تحت کنترل خود در آورده. بدون انجام مصاحبه و فعالیت آنچنانی نداشتن در فضای مجازی. انصاری با این روش و البته بازی تماشاگرپسندی که ارائه می‌کند پرسپولیسی‌ها را به داشتن یک دفاع چپ ایده آل امیدوار کرده است.

1091771

1091773

1091772

1091774

دیدگاه‌ها