کد خبر : 1304224 | 25 بهمن 1394 ساعت 15:52 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

چرا کاری کنیم که بعدش عذر بخواهیم ؟

سلیمی: از طارمی توقع لگد نداشتم

علیرضا سلیمی که در بازی فولاد مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی درون دروازه داشت مانع زدن گل بیشتر سرخپوشان تهرانی شد.

سلیمی: از طارمی توقع لگد نداشتم
به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان باتجربه فولاد اعتقاد دارد در نیم‌فصل آرامش روانی به تیمشان تزریق شده و نتایج خوب حاصل همان موضوع است.

کاش پرسپولیس را می‌بردیم تا خیلی چیزها ثابت می‌شد

به نظرم دیدار  با پرسپولیس حساس، جان‌دار و تماشاگرپسند بود. همه چیز خوب پیش رفت به جز نتیجه که برای ما خوب نبود. نیاز به امتیاز داشتیم حتی با کسب تساوی هم می‌توانستیم قدرت تیمی‌مان را به رخ تمام حریفان و همچنین پرسپولیس بکشیم چون نیم فصل دوم را خوب شروع کردیم به غیر از باخت هر نتیجه‌ای که در بازی با پرسپولیس رقم می‌خورد، نشان‌دهنده این بود که روند رو به رشدمان اتفاقی نیست و کاملا حساب‌شده بوده اما پرسپولیس امسال واقعا با سال‌های پیش متفاوت است، از طرفی ما جلوی هوادارانشان که 80 هزار نفر بود بازی می‌کردیم، با حضور تماشاچی‌ها قضیه فرق می‌کند و من فکر می‌کنم تفکراتی که کادرفنی داشت را نتوانستیم در زمین اجرا کنیم و یکی از عوامل اصلی باخت ما گل زودهنگام پرسپولیس در دقیقه 13 بود و این باعث شد حریف بر ما سوار شود. در هر حال سه امتیاز مبارک پرسپولیسی‌ها باشد.

از طارمی چنین توقعی نداشتم

سلیمی در مورد لگدی که طارمی به او زد و بعدش عذرخواهی کرد می‌گوید: واقعیتش این است که چنین توقعی از طارمی نداشتم و اصلا فکرش را نمی‌کردم چنین برخوردی بکند، لگدی به من زد، خودش می‌داند چرا زده و چه جوری زده ولی با توجه به خصوصیات اخلاقی که از او شنیده بودم توقع نداشتم. البته در جریان بازی پیش می‌آید و مشکلی نیست، طارمی بعدش هم عذرخواهی کرد ولی چرا ما باید کاری کنیم که بعدش بگوییم ببخشید؟

حواشی و موج منفی از فولاد دور شد

با شروع نیم فصل دوم و پایان نیم فصل اول احساس می‌کنم مجموعه مدیریتی شرکت فولاد خوزستان یعنی مدیر کارخانه و خود باشگاه به این جمع‌بندی رسیدند که دوروور تیم حواشی و موج منفی وجود دارد و تصمیم گرفتند آنها را دور کنند به همین دلیل در دوره آماده‌سازی نیم فصل آرامش به تیم تزریق شد. از طرفی 4، 5 خرید خوب داشتیم و باشگاه زحمت کشید و 4، 5 گزینه مورد نظر کادرفنی را جذب کرد. رقابت بین بازیکنان بالاگرفته و جو به نوعی شده که هر کس اعتماد کامل برای بازی کردن ندارد و می‌داند که برای قرار گرفتن در ارنج خیلی زیادتر تلاش کند. امیدوارم این پیشرفت فولادخوزستان ادامه‌دار باشد.

یک اشتباه کوچک می‌تواند یک استان را از سهمیه محروم کند

در مورد داوری دیدار پرسپولیس باید بگویم آقای ترکی یکی از داوران بسیار قوی و باتجربه ماست ولی نمی‌دانم چرا صحنه‌ای که پنالتی شد و خطا روی فشنگچی را اعلام نکرد؟ یک پنالتی هم در بازی با سپاهان برای ما گرفته نشد که صددرصد پنالتی و اخراج رحمان رضایی درست بود. در مواقع حساس یک امتیاز هم سرنوشت یک تیم را عوض می‌کند. دقت کرده باشید رقابت‌های تیم ته جدولی دارند شیرین‌تر و حساس‌تر از رقابت بالای جدولی‌هاست. قعرجدولی‌ها دارند خوب کار می‌کند و زحمت می‌کشند و همه این‌ها باعث جذابیت لیگ امسال ما شده و البته خدایی نکرده منظور من این نیست که اشتباهات داوران عمدی است اما آنها باید با دقت بیشتری سوت بزنند و زیرا واقعا یک اشتباه کوچک می‌تواند یک استان را از سهمیه محروم کند.

گل‌محمدی بلد است چطور به بازیکنانش روحیه بدهد

این هفته با ذوب‌آهن بازی داریم، این تیم بعد از پرسپولیس یکی از تیم‌هایی است که فوتبال قابل قبولی ارائه می‌دهد و جوان‌های باانگیزه‌ای دارد، در کنارش بازیکنان باتجربه حضور دارند. آنها میزبان هستند و این موضوع کار ما را سخت‌تر کرده ولی هر امتیازی برای هر تیمی مهم است امیدوارم بتوانم در بازی با ذوب‌آهن نمایش خوبی داشته باشیم و دست‌پر برگردیم. این تیم کادرفنی بسیار خوب و جوانی دارد که آنها در عین جوانی تجربه هم دارند و بلدند چطور به بازیکنانشان روحیه بدهند، انشااله هر چه خیر است همان پیش بیاید.

رتبه آبرومند برای فولاد کسب می‌کنیم

ما بازی به بازی جلو می‌رویم و سعی می‌کنیم در پایان فصل رتبه‌ای کسب کنیم که حداقل برای فولاد آبرومند باشد و از طرفی ما نیز مزد زحماتمان را گرفته باشیم.

دیدگاه‌ها