کد خبر : 1304251 | 25 بهمن 1394 ساعت 17:28 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

هفته تلخ بزرگان لیگ

نتایج هفته بیست و ششم بازی های دسته اول

هفته بیست و ششم دسته اول آزادگان به هیچ وجه به کام تیم های مدعی و بالای جدولی نبود.

نتایج هفته بیست و ششم بازی های دسته اول
به گزارش "ورزش سه" هفته بیست و ششم دسته اول آزادگان به هیچ وجه به کام تیم های مدعی و بالای جدولی نبود. به نحوی که تمامی تیم های بالای جدول برابر حریفانشان متوقف شدند. پیکان ؛ صدر نشین رقابت ها برابر ماشین سازی متوقف شد. فجر سپاسی دومین تیم لیگ برابر گیتی پسند متحمل شکست شد. خونه به خونه که جایگاه سوم را در اختیار دارد در رفسنجان مغلوب مس این شهر شد و مس کرمان هم که رتبه چهارم را در اختیار را دارد مغلوب نساجی شد. نفت آبادان به گل گهر باخت. خیبر با فولاد به تساوی رسید. تیم های آلومینیوم هرمزگان و اراک صفر – صفر شدند. داماش در بوشهر با ایران جوان و نفت در مسجد سلیمان برابر شهرداری اردبیل نتیجه 0-0 را ثبت کردند و در تنها بازی پر گل هفته پارسه با 5 گل تیم پاس را در هم کوبید.

خیبر خرم آباد 1 - فولاد یزد 1 ؛ توقف خانگی خیبر

گل ها : حمید گلزاری (82) برای خیبر -  حمید غلامی (54) برای فولاد
خیبر بر خلاف پیش بینی ها نتوانست به روند رو به جلوی خود در دیار با تیم قعر جدولی فولاد به برتری برسد. فولادی ها که در این دیدار با هدایت رضا خطیب ؛ سرمربی جدیدشان برابر خیبر صف آرایی کرده بود در دقیقه 54 توسط بهترین گلزن خود ؛ حمید غلامی دروازه میزبانش را گشود ولی پس از گل خیبر فشار حملاتش را افزود تا اینکه در دقایق پایانی مسابقه حمید گلزاری بازی را به تساوی کشاند.

گیتی پسند اصفهان 3 -  فجر سپاسی شیراز  1 ؛ شکست سنگین فجر در اصفهان

گل ها : یزدان عباسیان(74) ، مرتضی عزیز محمدی (78) و مهران امیری (1+90) برای گیتی پسند – ابراهیم صالحی (75) برای فجر سپاسی
تیم گیتی پسند که به رغم دیدارهای قبلی خود که کم گل تمام می شد در دیدار با فجرسپاسی برای معدود دفعات با نتیجه پر گل 1-3 به برتری رسید. دیدار دو تیم در حالیکه تا دقیقه 74 با نتیجه بدون گل پیش می رفت با گلزنی گیتی پسند همراه شد. یک دقیقه بعد فجری ها گل خورده را جبران کردند ولی میزبان در ادامه مسایقه با استفاده از نقطه ضعف مدافعان فجر دو بار دیگر به گل رسید تا پیروزی شیرین و سه امتیاز حیاتی به دست آورد.

 مس رفسنجان 2 -  خونه به خونه بابل 1 ؛ شکست 10 نفره خونه به خونه

گل ها : مجتبی محبوب مجاز (75) و احسان پیرهادی (82) برای مس رفسنجان - محمد غلامی (35) برای خونه به خونه
تیم خونه به خونه که کمتر اتفاق افتاده بود به رغم پیش افتادن از رقبایش بازی را واگذار کند در دیدار با مس رفسنجان این اتفاق تلخ را تجربه با شکست برابر مس تجربه کرد. شاگردان اکبر میثاقیان که با گل دقیقه 35 محمد غلامی ؛ مهاجم با تجربه خود نیمه اول را به سود خود به پایان برده بودند در دقیقه 72 مسابقه با اخراج هادی شکوری 10 نفره شدند و بلافصله پس از اخراج مدافع میانی خونه به خونه تیم مس به گل تساوی دست یافت. مسی ها که متوجه شکاف خط دفاعی خونه به خونه شده بودند برای زدن گل دوم با انگیزه تر نشان دادند تا اینکه موفق شدند در دقیقه 82 گل برتری را درون دروازه بابلی ها جای دهند. در روزیکه مس کرمان و فجر سپاسی باخته بودند و پیکان هم برابر ماشین سازی متوقف شده بود ، خونه به خونه هم مغلوب حریفش شد تا بهترین فرصت ممکن برای رسیدن به سکوی دوم را از دست بدهد.

 گل گهر سیرجان 3 - نفت آبادان صفر 1 ؛ نفت هم مثل خونه به خونه باخت

گل ها : مهرداد آوخ (28) و هادی ریاحی (43 - پنالتی) و حسین جودکی (73) برای گل گهر – رضا یزدان دوست (90) برای نفت آبادان
تیم نفت آبادان در مصاف با گل گهر 10 نفره شد تا همانند تیم خونه به خونه که برابر مس رفسنجان متحمل شکست شده بود بازی را به گل گهر واگذار کرد. گل گهری ها در دقیقه 28 به گل رسیدند ولی نفتی ها برای جبران گل خورده دروازه آنها را تهدید کردند تا اینکه در دقیقه 43 مسابقه محمد رضا فغانی ؛ داور مسابقه ضمن اعلام خطای پنالتی به سود گل گهر علی عبداله زاده مدافع تیم نفت را هم از زمین اخراج کرد. سیرجانی ها هم با به ثمررساندن ضربه پنالتی 0-2 پیش افتادند و در نیمه دوم به دفاع از گل های خود پرداخته و در ضدحملات نیم نگاهی به گل سوم داشتند تا اینکه در دقیقه 73 جودکی گل سوم را دورن دروازه نفت جای داد و این تیم را در مهمترین دیدارش وادار به شکست کرد.

پارسه تهران صفر5 - پاس همدان صفر ؛ پاس در تهران گلباران شد

گل ها : سید محمد مهری (56 و 60) ، امیر حسین موسی زاده (81) و مرتضی رنجبر (85 و 4+90)
دیدار تیم های قعر جدولی پارسه و پاس با چشنواره گلی که پارسه ایی ها راه انداختند با نتیجه 0-5 به سود پارسه تمام شد. پارسه با این برد 28 امتیازی شده و در رده شانزدهم قرار گرفت تا در هفته های آتی با امید بیشتری برای بقاء بجنگد.

نساجی مازندران 1 - مس کرمان صفر ؛ برد حیاتی نساجی

گل : میلاد احمدی (13) برای نساجی
نساجی مازندران در روزیکه حمید کاظمی ؛ بهترین گلزن لیگ را در اختیار نداشت موفق شد با یک گل از سد تیم مدعی مس کرمان عبور کند. میلاد احمدی زننده تنها گل بازی بود. کرمانی ها خوش اقبال بودند که مهاجمان نساجی تمرکز و دقت کافی در زدن ضربات پایانی و گل کردن پنالتی را نداشتند چون در غیر این صورت با شکست پرگلی راهی خانه می شدند.

ماشین سازی تبریز 1- پیکان تهران 1 ؛ تساوی خودروسازان لیگ

گل ها : محسن دلیر (40) برای ماشین سازی – مجتبی شیری (30) برای پیکان
ماشین سازی تبریز که نمی خواست در تبریز برابر پیکان بازنده شود فقط 10 دقیقه برای زدن گل تساوی صبر کرد. پیکانی ها که در دقیقه 30 مسابقه توسط شیری به گل برتری رسیده بودند 10 دقیقه بعد دروازه شان توسط دلیر باز شد و در نیمه دوم هم هر دو تیم با بازی محتاطانه سعی در حفظ نتیجه داشتند و کمتر رو به بازی هجومی آوردند تا در نهایت مهمترین بازی هفته 1-1 تمام شود.

آلومینیوم هرمزگان صفر -  آلومینیوم اراک صفر ؛ بازی بی نتیجه آلومینیوم ها

نتیجه مساوی بدترین نتیجه برای تیم های آلومینیومی لیگ بود که پس از 90 دقیقه دو تیم آن را رقم زدند.

ایران جوان بوشهر صفر- داماش گیلان صفر ؛ یک امتیاز ارزشمند داماش

داماش با متوقف کردن ایران جوان در بوشهر یک امتیاز طلایی به حسابش واریز کرد تا 28 امتیازی شد. داماشی ها در حالی یک امتیاز از ایران جوان گرفتند که در هفته های قبل تیم های مدعی مس و نفت و پیکان در مصاف با بوشهری ها چیزی عایدشان نشده بود.

نفت مسجد سلیمان صفر - شهرداری اردبیل صفر ؛ تساوی شماره 14 استاد تساوی ها

نفت مسجد سلیمان برای چهاردهمین بار برابر حریفش تن به تساوی داد تا همانند آلومینیوم اراک چهاردهمین تساوی در پرونده اش ثبت شود.

دیدگاه‌ها