کد خبر : 1304270 | 25 بهمن 1394 ساعت 18:25 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعضای تیم ملی والیبال "ب" انتخاب شدند

سیچلو: هدف‌مان حضور در المپیک است

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف مان حضور در المپیک است و از هر بازیکنی که بتواند به ما کمک کند استفاده می‌کنیم.

سیچلو: هدف‌مان حضور در المپیک است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، خوان سیچلو، مربی تیم ملی والیبال ایران که برای تماشای مرحله پلی آف به ایران آمده و در خانه والیبال تهران حضور دارد پس از بازی تیم های بانک سرمایه و آرمان ورزش اردکان در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: امروز پس از ورود به ایران به سالن آمدم تا مسابقات لیگ برتر را از نزدیک تماشا کنم. تمام رقابت های لیگ را زیر نظر گرفته ام و تعدادی بازیکن خوب پیدا کرده ام. فیلم مسابقات برگزار شده را نگاه کرده ایم و در حال انتخاب بازیکنان برای تیم های الف و ب هستیم؛ البته لیست بازیکنان تیم ب تقریبا کامل شده است.

وی ادامه داد: پس از پایان مرحله نخست پلی آف لیگ برتر 20 تا 27 بازیکن از تیم های حذف شده در این مرحله به علاوه تیم هایی که به پلی آف راه پیدا نکرده اند به اردوی تیم ملی که قرار است از هفتم اسفند آغاز شود دعوت می شوند.

سیچلو درباره این موضوع که به نظر برخی بازیکنان حضور سیچلو در سالن باعث وارد آمدن فشار روانی روی بازیکنان جوان می شود و باعث خواهد شد آنها عملکرد واقعی خود را ارائه نکنند، خاطرنشان کرد: این کاری است که باید انجام بدهیم و اینکه بازیکنان می توانند شرایط روانی خود را کنترل کنند یا نه به خود آنها بستگی دارد.

مربی تیم ملی والیبال ایران افزود: قصد دارم مسابقات مهمی که در شهرهای دیگر برگزار می شود را نیز از نزدیک تماشا کنم. من تمام بازیکنان حاضر در لیگ برتر حتی کسانی مانند علیرضا نادی، حمزه زرینی، فرهاد نظری افشار و آرش کشاورزی را بررسی کرده‌ام و در نهایت لیست بازیکنان مورد نظرم را به رائول لوزانو ارائه می دهم. اینکه چه کسانی در نهایت در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشند به نظر او بستگی دارد.

وی عنوان کرد: هدف بزرگی به نام المپیک در پیش داریم و به این خاطر به تمام بازیکنان این شانس را می دهیم که برای حضور در تیم ملی تلاش کنند. از هر بازیکنی که بتواند به ما کمک کند استفاده خواهیم کرد.



دیدگاه‌ها