کد خبر : 1304272 | 25 بهمن 1394 ساعت 18:33 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

رانیری: 11 نفره آرسنال را می بردیم

سرمربی لسترسیتی اخراج بازیکن تیمش در دقیقه 54 را در شکست مقابل آرسنال کاملا تاثیرگذار می داند.

رانیری: 11 نفره آرسنال را می بردیم
به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی 10 نفره بازی 1-0 برده را در امیریتس مقابل آرسنال در ثانیه های پایانی با شکست 2-1 تعویض کرد تا شاگردان ونگر را در رتبه دوم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر انگلیس در دو امتیازی خود ببیند. کلودیو رانیری، سرمربی لسترسیتی، پس از این دیدار پیرامون این شکست تلخ به صحبت پرداخته است.

رانیری گفت:" بازی فوق العاده ای بود و سرعت بسیار بالایی داشت. تصور می کنم که اگر بازی 11 به 11 در جریان بود، ما می توانستیم آرسنال را شکست دهیم. اخطارهای زرد سیمسون بی مورد بود. واقعا متوجه نشدم که داور مسابقه چرا او را از زمین اخراج کرد. آرسنال تیم فوق العاده ای است اما ما بازی را تحت کنترل خود داشتیم. با این حال آن ها در صحنه گل پیروزی، از ما باهوش تر عمل کردند. ما برای کسب پیروزی به میدان رفتیم و بازی خوبی را نیز ارائه دادیم اما شکست خوریم. به حریف تبریک می گویم. با این حال ما هنوز در صدر جدول رده بندی قرار داریم و از این پس نگاهمان به بازی آینده مقابل نوریچ سیتی، خواهد بود."

لسترسیتی با این شکست همچنان در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است اما آرسنال را اکنون در دو امتیازی خود می بیند. تاتنهام و منچسترسیتی نیز این فرصت را دارند تا با پیروزی در دیدار امروز عصر، خود را به شاگردان رانیری نزدیک تر کنند.

دیدگاه‌ها