کد خبر : 1304278 | 25 بهمن 1394 ساعت 17:46 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از کسب پیروزی مقابل لسترسیتی

ونگر: این برد نقطه‌عطف آرسنال درفصل‌جاری است

سرمربی آرسنال، پیروزی مقابل لسترسیتی را نقطه عطف تیمش در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس می داند.

ونگر: این برد نقطه‌عطف آرسنال درفصل‌جاری است
به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر، سرمربی کهنه کار آرسنال، پس از کسب پیروزی شیرین ثانیه های پایانی مقابل لسترسیتی و رسیدن به دوامتیازی این تیم در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر انگلیس، پیرامون این دیدار به صحبت پرداخت.

ونگر گفت:" تلاش، انرژی و انگیزه تیم فوق العاده بود. لسترسیتی به خوبی دفاع می کرد اما ما نیز بسیار بد شانس بودیم که نیمه اول را با شکست 1-0 به رختکن رفتیم. با این حال در نیمه دوم بسیار بی رحم بودیم. می توانستیم در این دیدار گل های بیشتری به ثمر برسانیم. تصور می کنم تصمیم داور مبنی بر اعلام ضربه پنالتی برای حریف سختگیرانه بود. باید مجددا صحنه خطای مونرئال را نگاه کنم، اما تصور نمی کنم که پنالتی بوده باشد. این پیروزی نقطه عطف ما در فصل جاری است چرا که در صورت شکست اختلاف ما در صدر جدول می توانست به 8 امتیاز افزایش یابد اما در حال حاضر این اختلاف 2 امتیاز است."

ونگر در ادامه به تمجید از ولبک، زننده گل پیروزی بخش تیمش پرداخت:" عملکرد او فوق العاده بود. بازیکنان همگی در رختکن نام او را یک صدا فریاد می زدند.
البته من تا ثانیه آخر در مورد قراردادن او در فهرست تیم تردید داشتم. او نفر هجدهم یا نوزدهم فهرست ما بود اما در نهایت من تصمیم گرفتم به خاطر عملکرد خوب او در تمرینات، او را در فهرست تیم قرار بدهم."

دیدگاه‌ها