کد خبر : 1304306 | 25 بهمن 1394 ساعت 19:44 | 87.4K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند: هیچ جا نگفتم استقلالی هستم

علیرضا بیرانوند یک روز خوب را مقابل استقلال پشت سر گذاشت .

بیرانوند: هیچ جا نگفتم استقلالی هستم
به گزارش "ورزش سه" ، او که در پایان بازی توسط خبرنگاران محاصره شده بود ابتدا در این باره جنجال حضورش در پرسپولیس گفت : من اشتباه کردم. کسی مانند من که امسال یازدهمین سال حضورش در باشگاه نفت محسوب می شود نباید اشتباه اینچنینی می کرد اما خدا را شکر همه مسائل حل شد و من به بازی برگشتم و بسیار خوشحالم که در بازی امروز توانستم سهم کوچکی در برد نفتی ها داشته باشم. این پیروزی را تقدیم می کنم به شهدای ایران.
او ادامه داد: هر بازیکنی دوست دارد در یکی، دو تیم پرطرفدار ایران بازی کند و امسال هم قرار بود که من در این تیم بازی کنم اما کادر مدیریتی باشگاه صلاح ندیدند تا انشااله سال آینده تصمیم درستی بگیرم.
وی ادامه داد: فعلا تمام فکرم روی پیروزی تیم است و امیدوارم در لیگ بتوانیم موفق شویم. من تمام تمرکزم روی بازی های نفت است.
وی ادامه داد: اما برای موفقیت، باید به تیمی بروم تا بیشتر دیده شوم به همین خاطر تصمیم خود را گرفته ام و قصد دارم در پایان فصل از تیم نفت جدا شوم.
دروزاه بان ملی پوش نفت با اشاره به اینکه بازیکنان تیم های استقلال و پرسپولیس بیشتر از سایر بازیکنان دیده می شوند، اظهار داشت : حاضرم برای لژیونر شدن به تیم خیبر خرم آباد بروم تا هر چه سریعتر فوتبال خود را در خارج از کشور دنبال کنم.
او درباره حاشیه ایجاد شده در مورد رنگ های دستکش خود گفت: من اصلا دقت نکردم دستکش هایم چه رنگی است ولی متاسفانه به خاطر آن ناسزای زیادی از هواداران شنیدم.ما هم خانواده داریم و واقعا سخت است شنیدن این همه ناسزا .
او در پاسخ به این سئوال که بالاخره استقلالی است یا پرسپولیسی گفت : هیچ جا نگفتم استقلالی ام . فقط آقای منصوریان در اینستاگرامش این موضوع را نوشته بود . به هر حال استقلال را اندازه پرسپولیس دوست دارم .

دیدگاه‌ها