کد خبر : 1304308 | 25 بهمن 1394 ساعت 19:47 | 75K بازدید | 0 دیدگاه

جمله معنی‌دار منصوریان

استقلالی‌ها بعدا بیرانوند را تشویق می‌کنند

سرمربی نفت تهران به حمایت از دروازه‌بان تیمش که مورد فحاشی تماشاگران استقلال گرفت، پرداخت.

استقلالی‌ها بعدا بیرانوند را تشویق می‌کنند
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی با کیفیتی بود. استقلال با حمایت تماشاگرانش بسیار قوی بازی کرد و زمانی که اینگونه می‌شود تیم حریف از دست کادرفنی‌اش سُر می‌خورد.

او ادامه داد: شانس آوردیم که توانستیم استقلال را خوب آنالیز کنیم چون می‌دانستیم آنها در موج دوم حملات خود بسیار موثر هستند و سعی کردیم آنها را شناسایی کنیم تا در نهایت به موفقیت برسیم.

سرمربی نفت تهران اضافه کرد: ما از موضوع هوادار بهره‌مند نیستیم. متاسفانه اگر هوادار داشتیم می‌توانستیم در بازی‌ها فشار بیشتری به حریفان وارد کنیم. در زمانی از بازی فشار استقلال به همراه هوادارانش تیم ما را به عقب می‌فرستاد ولی ما از این مسئله بهره‌مند نبودیم. البته در بازی لیگ قهرمانان آسیا تماشاگران برای حمایت از ما به ورزشگاه آمدند که از آنها تشکر می‌کنیم.

منصوریان در واکنش به فحاشی هواداران استقلال به علیرضا بیرانوند گفت: من به علیرضا گفتم برای بزرگ شدن خویشتن‌داری کند و در مقابل حرف‌های هواداران استقلال چیزی نگوید چون همه این‌ها در بازی‌ها تیم ملی می‌آیند و او را تشویق می‌کنند. به هر حال او سال‌های پیش قصد داشت به استقلال برود و همچنین امسال هم می‌خواست به پرسپولیس برود اما میسر نشد. او سرمایه ماست و مطمئنا هر کدام از تیم‌ها در نیم‌فصل او را می‌خواستند نمی‌دادیم.

او با اشاره به مشکلات مالی تیمش عنوان کرد: این تیم در یک روند 10 ساله 8 سالش را به خوبی و در رفاه جلو رفت اما از سال گذشته تاکنون دچار مشکلات زیادی شده است.

مبعلی خاطرنشان کرد: از ایمان مبعلی، سیدجلال حسینی، علی عزتی و وحید حمدی‌نژاد ممنونم که رهبری تیم را داخل میدان برعهده گرفتند تا مسائل مالی کمترین تاثیر را روی بچه‌ها داشته باشد.

دیدگاه‌ها