کد خبر : 1304317 | 25 بهمن 1394 ساعت 20:01 | 222.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ویژه ورزش سه +تصاویر

هفته بیستم، اوج اشتباهات داوری

هفته بیستم لیگ برتر نیز از اشتباهات داوری مصون نبود و با این اشتباهات بعضا عجیب به پایان رسید.

هفته بیستم، اوج اشتباهات داوری
به گزارش"ورزش سه"، هفته بیستم لیگ برتر نیز با اشتباهات عجیب داوری به پایان رسید که اشتباهات داوری این هفته را با هم مرور می کنیم :
• پرسپولیس – فولاد
در دقیقه 20 بازی پرسپولیس – فولاد در محوطه جریمه امیر حسین فشنگچی قصد دریبل لوبانف را داشت که سرنگون شد و داور بازی دستور به ادامه بازی داد، اما کارشناسان داوری عقیده داشتند که این صحنه پنالتی بوده است. شاید اگر داور این صحنه را پنالتی اعلام می کرد و لوبانف را اخراج ، نتیجه بازی به شکل دیگری رقم می خورد. البته هواداران پرسپولیس معتقد بودند که پیش از این صحنه چند متر آن طرف تر باید خطای هند بایرامی اعلام می شده است.

1091863

• استقلال تهران – نفت تهران
در دقایق انتهایی بازی دو تیم استقلال تهران و نفت شوت بهنام برزای به طور واضح بابرخورد به دستان سید جلال راهی دروازه نفتی ها نشد اما اکبریان این صحنه را پنالتی اعلام نکرد تا صدای اعتراض استقلالی ها پس از پایان بازی بلند شود.

1091861

1091877

• استقلال خوزستان – تراکتورسازی
تبریزی ها در بازی برابر تیم صدرنشین معتقد بودند که پنالتی این تیم اشتباه اعلام شده و خطای بازیکنشان به روی حسن بیت سعید بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاده و پنالتی اشتباه بوده است.

1091862

1091876

• استقلال اهواز – ذوب آهن
بازی دو تیم استقلال اهواز و ذوب آهن که با نتیجه تساوی به پایان رسید دو صحنه جنجالی داشت، در ثانیه های آخر نیمه اول کرنر ذوبی ها به دستان بازیکن استقلال اهواز برخورد کرد اما داور از این صحنه گذشت. در نیمه دوم داور گل دوم کاوه رضایی را آفساید اعلام کرد که ذوبی ها معتقد بودند این تصمیم اشتباه بوده است.
• سپاهان - سایپا
سپاهانی ها در این بازی معتقد بودند قبل از اینکه توپ به علی زینالی برای گل دوم برسد در زمین سایپا داور خطا روی بازیکنشان را داور اعلام نکرده است.

1091884

راه آهن -سیاه جامگان
در پایان مسابقه مسئولان سیاه جامگان انتقاد شدید به داور داشتند و می گفتند که یک خطای هند مسلم پنالتی را داور برایشان نگرفته است.

1091874

دیدگاه‌ها