کد خبر : 1304322 | 25 بهمن 1394 ساعت 19:20 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

میهایلوویچ: کاملا شایسته پیروزی بودیم

سرمربی میلان از عملکرد تیمش در جریان پیروزی مقابل جنوا کاملا راضی به نظر می رسد.

میهایلوویچ: کاملا شایسته پیروزی بودیم
به گزارش "ورزش سه"، میلان با پیروزی 2-1 مقابل جنوا بار دیگر خودش را به عنوان مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مطرح کرد. سینیشا میهایلوویچ، سرمربی میلان، پس از این پیروزی در نشست خبری پس از بازی شرکت کرد.

میهایلوویچ گفت:" امروز باید پیروز می شدیم و خوشبختانه موفق به تحقق هدف خود نیز شدیم. عملکرد خوبی داشتیم و شانس های گلزنی بسیار کمی به حریف دادیم. جنوا حریف سختی است که می تواند بازی شما را تحت تاثیر خود قرار دهد اما امروز ما کاملا شایسته کسب پیروزی بودیم.
من باید تنها به عملکرد تیمم درون زمین توجه کنم و به عملکرد دیگر رقبا کاری نداشته باشم. با این حال وضعیت ما نسبت به سایر رقبایمان در حال حاضر بسیار بهتر است و در پارامترهای زیادی از آن ها بهتر کار می کنیم. اگر به همین روند ادامه دهیم، می توانیم به رتبه سوم و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کنیم."

سرمربی میلان، پیرامون عملکرد کیسوکه هوندا، ستاره ژاپنی تیمش نیز گفت:" من پس از بای مقابل فروزینونه نیز گفتم که اگر هوندا به همین روند خود ادامه دهد، همیشه در ترکیب اصلی تیم حضور خواهد داشت. در گذشته او و مونتولیوو به شدت مورد انتقاد قرار می گرفتند اما امروز نشان دادند که با تلاش و کار می شود انتقاد ها را به تشویق و تمجید تبدیل کرد."

دیدگاه‌ها