کد خبر : 1304331 | 25 بهمن 1394 ساعت 20:44 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

خرمگاه :امروز شانس هم با مابود

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: گل زود هنگام ما به استقلال باعث شد روند بازی تغییر کند.

خرمگاه :امروز شانس هم با مابود
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد خرمگاه پس از برتری یک بر صفر نفت تهران مقابل استقلال گفت: گل زود هنگام ما به استقلال باعث شد روند بازی عوض شود تا پس از آن ما از مالکیت توپ دور شده و به دنبال ضد حملات باشیم. بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند و یک مقدار هم شانس چاشنی کار ما شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کدورت‌های شما با استقلالی‌ها و به ویژه صالح از بین رفته است تاکید کرد: هیچ کدورتی با استقلالی‌ها و صالح نداریم، استقلال خانه ما است اگر ما در نفت کار می‌کنیم این بدان معنا نیست که با بردن تیمی خوشحال و یا با باختن آن ناراحت شویم. ما با یک برد غره و با یک باخت سرافکنده نمی‌شویم و از بردها و باخت‌هایمان درس می‌گیریم تا در آینده موفق شویم.

خرمگاه در خصوص مشکلات مالی باشگاه نفت خاطرنشان کرد: بهتر است درباره مسائل فنی از من سوال کرده و این مسائل را از مدیرعامل باشگاه یا سرپرست تیم بپرسید.

مربی تیم نفت در پاسخ به این پرسش که چرا پس از بازی با الجیش مدیرعامل باشگاه نفت از مشکلات شدید مالی این باشگاه صحبت کرد، اما بازیکنان این موضوع را کتمان کردند، گفت: قرار ما این در رختکن بود که پس از بازی با الجیش در خصوص مشکلات مالی باشگاه کسی صحبت نکند و فکر نمی‌کردیم قنبرزاده چنین صحبت‌هایی را کرده باشد. او مدیرعامل باشگاه است و صلاح دانسته که پس از بازی با الجیش در این زمینه صحبت کند.

دیدگاه‌ها