کد خبر : 1304335 | 25 بهمن 1394 ساعت 20:50 | 80.6K بازدید | 0 دیدگاه

هفتمین گل انصاری فر در لیگ یونان

گلزنی انصاری‌فرد، برای پانیونیوس امتیاز آورد

مهاجم ملی‌پوش پانیونیوس توانست با تنها گل خود در بازی امروز این تیم، باعث کسب تنها امتیاز این تیم از بازی هفته بیست و دوم شد.

گلزنی انصاری‌فرد، برای پانیونیوس امتیاز آورد
به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم‌های پانیونیوس و کالونی، از دیدارهای هفته بیست و دوم سوپر لیگ یونان از ساعت 18:45 آغاز شد، ابتدا این یاران انصاری‌فرد بودند که توانستند در این بازی به گل برسند، مهاجم تیم ملی ایران که این روزها درخشش ویژه‌ای در لیگ یونان دارد، در این بازی هم توانست دروازه حریف را باز کند، او در دقیقه 29 بازی برای پانیونیوس گلزنی کرد اما دقایقی بعد و پیش از پایان بازی در نیمه اول، حریف توانست این بازی را به‌تساوی بکشاند تا دو تیم نیمه اول را با تساوی به رختکن بروند.
اما در نیمه دوم هیچ‌یک از تیم‌ها نتوانستند بر دیگری چربش داشته باشد و 45 دقیقه دوم بازی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم از این بازی تنها یک امتیاز را نصیب خود کنند، کریم انصاری‌فرد نیز که از ابتدا در ترکیب پانیونیوس قرار داشت تا پایان در میدان حضور داشت.
گل مهاجم ملی‌پوش ایرانی پانیونیوس در بازی امروز، هفتمین گل او در سوپر لیگ یونان به شمار می‌رود تا این بازیکن در به دست آمدن عنوان چهارمی این تیم تا پایان هفته بیست و دوم تأثیر بسزایی داشته باشد.

دیدگاه‌ها