کد خبر : 1304361 | 25 بهمن 1394 ساعت 22:40 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیگرینی:همه‌دیدنددرصحنه‌پنالتی‌چه‌اتفاقی‌رخ‌داد

سرمربی سیتی به انتقاد از داور مسابقه تیمش مقابل تاتنهام پرداخت و تصمیمات داور را در شکست تیمش تاثیرگذار می داند.

پیگرینی:همه‌دیدنددرصحنه‌پنالتی‌چه‌اتفاقی‌رخ‌داد
به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در دیداری حساس در خانه مقابل تاتنهام با نتیجه 2-1 شکست خورد تا کارش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر دشوار تر از قبل شود. مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی، پس از این دیدار در نشست خبری شرکت کرد.

پیگرینی گفت:" فراتر از نظر من پیرامون صحنه پنالتی، این مسئله اهمیت دارد که همه دیدند چه اتفاقی رخ داد. متاسفانه امروز همان داوری قضاوت دیدار را عهده دار بود که در دیدار رفت ما مقابل تاتنهام نیز دو گل آفساید حریف را به اشتباه صحیح اعلام کرد. با این حال نمی خواهم فقط در مورد تصمیمات اشتباه داور صحبت کنم چرا که روی گل دوم حریف مرتکب اشتباه شدیم. اعلام پنالتی به سود تاتنهام در مقطع زمانی مهم و کلیدی رخ داد، زمانی که ما بر بازی کنترل داشتیم."

سرمربی سیتی در ادامه پیرامون شکست تیمش مقابل تیم های بالانشین جدول رده بندی صحبت کرد:" هر دو نتیجه اخیر ما فوق العاده بد بوده است. دو بازی مقابل تیم هایی داشتیم که مدعی جدی قهرمانی هستند و تصورش سخت است که تمامی شش امتیاز موجود را از دست داده باشیم. با این حال باید به جنگیدن ادامه دهیم. هنوز 36 امتیاز دیگر باقی مانده است و ما باید برای این 36 امتیاز مبارزه کنیم. تنها 14 بازیکن را به علت مصدومیت های دیگر بازیکنان در اختیار داریم اما باید از فردا مجددا تلاش کنیم و به اهداف خود باور داشته باشیم."

دیدگاه‌ها