کد خبر : 1304493 | 26 بهمن 1394 ساعت 13:34 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه برای آبی های پایتخت احترام قائل بودم

نصرتی: بازی با استقلال برایم حساسیتی ندارد

دفاع وسط باتجربه گسترش فولاد با وجود مصدومیتی که داشت دردیدار با ملوان برای کمک به تیمش به میدان رفت.

نصرتی: بازی با استقلال برایم حساسیتی ندارد
محمد نصرتی در مورد پیروزی مقابل ملوان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من فکر می کنم ملوان کادرفنی و بازیکنانی خوبی دارد اما مقابل ما مثل همیشه نبودند. ما توانستیم دو گل بزنیم و با حفظ توپ و مدیریت در ضدحمله موقعیت های خوبی کسب کنیم. در نیمه دوم یک گل خوردیم اما بلافاصله جبران کردیم با توجه به اینکه بازی با سیاه جامگان را از دست داده بودیم خدا را شکر 3 امتیاز این بازی را گرفتیم و این پیروزی حاشیه امنیتی برای ما شد و توانستیم فاصله مان را با تیم های پایین جدول بیشتر کنیم.

این بازیکن که گفته می شد به دلیل مصدومیت احتمالا به دیدار با ملوان نمی رسد، برای کمک به تیمش به زمین رفت و در این باره ادامه می دهد: به دلیل مصدومیت در بازی با سیاه جامگان نتوانستم تیمم را همراهی کنم اما جزو 18 نفر بودم اما در دیدار با ملوان برای منافع تیمم به زمین رفتم. خدا را شاکرم که مصدومیتمم بیشتر نشد. من، اکرامی و کریمی مصدوم بودیم که امیرحسین کریمی الان بهتر است اما مصدومیت من و اکرامی کامل مرتفع نشده.

او در مورد دیدار با استقلال تهران در هفته بیست و یکم از رقابت های لیگ برتر نظرش را اینگونه بیان کرد: چون بازی پخش زنده است بیشتر زیرذره بین قرار داریم ولی از نظر من همه بازی ها مهم است و دیدار با استقلال حساسیت خاصی ندارد اگر مصدمیتی نداشته باشم می توانم به تیمم کمک کنم. امیدوارم نمایش خوبی مقابل آبی های پایتخت داشته باشیم. جلوی این تیم زیاد بازی کرده ام به استقلال گل هم زده ام امیدوارم باز هم بتوانم به تیمم کمک کنم.

نصرتی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد در پاسخ به این سوال که بازی با استقلال از این حیث برایش حساسیت دارد یا خیر افزود: برای استقلال چه زمانی که در پرسپولیس بودم، چه زمانی که در تراکتور بازی می کردم و چه الان که در گسترش هستم، احترام قائل بودم و فقط امیدوارم تیممان بتواند پیروز شود.

دیدگاه‌ها