کد خبر : 1304663 | 27 بهمن 1394 ساعت 02:05 | 18.6K بازدید | 7 دیدگاه

پیروانی: با این شرایط به جام جهانی نمی رویم!

مدیر تیم ملی با حضور روی خط برنامه نود بار دیگر به حاشیه های این روزهای فوتبال ایران دامن زد و درباره آن توضیح داد.

پیروانی: با این شرایط به جام جهانی نمی رویم!
به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی در این باره گفت: ما دو بحث را باید پیگیری کنیم. یکی درباره حضور اینفانتینیو است. من ایمیل هایی که آقای کی روش به ایشان زده را کاملا در جریان هستم. دوستان به نظرم فراموش کرده اند. من بحثم آقای کی روش نیست اما اگر قبول داریم ایشان مربی شناخته شده ای است باید او در این جلسه حضور می یافت. اما نباید کاپیتان تیم ملی یا امثال منصوریان، علی دایی، عابدزاده و ... به عنوان افرادی فوتبالی حضور می یافتند؟ دوستان می گویند نمی خواستیم بحث فوتبالی کنیم.

وی ادامه داد: من انتقادی که کردم از رییس فدراسیون بود و کسانی که کار تشریفات را انجام می دادند مسلما فراموش کرده اند.

پیروانی در مورد اینکه اینفانتینو اعلام کرده فدراسیون او را به ایران دعوت کرده گفت: مطمئنا فدراسیون او را دعوت کرده اما آقای کی روش رایزنی های لازم را در این باره انجام داده اند.

مدیر تیم ملی در مورد استعفای کارلوس کی روش گفت: قبول داریم کی روش مربی بزرگی است یا نه؟ خیلی از دوستان مصاحبه کردند و باید دید کی روش را از نظر فنی قبول داریم؟ من شخصیت حقیقی و حقوقی دارم و از 24 ام استعفایم را خدمت آقای کفاشیان دادم و اکنون به عنوان دلسوز ایران و تیم ملی حرف می زنم. من کی روش را دوست دارم چون او تیم ما را به جام برده، برابر نیجریه مساوی کردیم، آرژانتین را آنگونه شکست خوردیم و کره را همیشه برده ایم.

وی ادامه داد: ما امکانات و تدارکات می خواهیم. وقتی با برد تیم ملی اینگونه شور و هیجان ایجاد می کند نباید امکانات ایجاد شود؟ این یک زیاده خواهی است؟ هیچ اتفاقی برای کمپ ایران نیفتاده است. ما مشکل البسه داریم و اردوی ما به زودی شروع می شود و ما لباس تمرینی نداریم! ما می گوییم مشکل داریم و بعد می گویند این حرف ها زیاده خواهی است.

پیروانی در مورد استعفای کی روش و تاریخ آن که همزمان با پایان کار کفاشیان در فدراسیون است و شایبه حضورش در بازی انتخاباتی گفت: من 24 بهمن ماه استعفا دادم. بعد از جلسه آقای کی روش از من خواهش کردند با توجه به دو بازی آینده ما را تنها نگذار. بدنامی در فوتبال ما بهتر از گمنامی است. هر کس بی تیم است به دنبال مصاحبه علیه دیگران است. آقای کفاشیان به تنهایی نمی تواند این فوتبال را به جلو ببرد. جزیی ترین چیزها را او می گوید پول ندارم. اگر کی روش دغدغه دارد می خواهیم بگوییم تیم ملی با این شرایط به جام جهانی صعود نمی کند.

وی در ادامه درباره اختلافات موجود در سطح مدیریتی فوتبال ایران گفت: 11 ماه با تیم ملی هستم و نمی دانم چرا این اتفاقات می افتد. وزارت ورزش هم با بودجه ای که دارد و تیم هایی که وجود دارد مسلما نمی تواند کمک زیادی به تیم ملی کند. آقای کی روش از من خواست نزد قالیباف بروم و از او برای کمک به تیم ملی درخواست داشته باشم. او گفته من نمی توانم با امکانات موجود تیم را به موفقیت برسانم.

دیدگاه‌ها