کد خبر : 1304666 | 27 بهمن 1394 ساعت 02:10 | 103.5K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با دروازه بان برزیلی استقلال عنوان شد؛

صحبت‌های جالب درباره جادو در لیگ برتر!

دروازه بان موفق استقلال خوزستان که یکی از عوامل موفقیت تیم ویسی معرفی می شود مهمان ویژه برنامه نود بود و به سوالات عادل فردوسی پور پاسخ داد.

صحبت‌های جالب درباره جادو در لیگ برتر!
به گزارش "ورزش سه"، فرناندو د ژزوز که پیش از این با نام دخسوس شناخته می شد در برنامه نود اعلام کرد تلفظ صحیح نامش دژزوز است و درباره حضورش در فوتبال ایران گفت: تجربه خیلی خوبی برای من بود. همه بازیکنان برزیلی به دنبال این هستند که در خارج خودشان را اثبات کنند.

وی ادامه داد: تیم هایی که من در برزیل بازی کردم همیشه خوب بودند. در بعضی از تیم ها موفقیت و قهرمانی نیز به دست آوردم. در سری B هم بازی کردم و شرایط سختی در آن وجود دارد.

د ژزوز در مورد تقابلش با رونالدینیو گفت: من شانس این را داشتم که جلوی بازیکنان بزرگی بازی کنم. برابر رونالدو و فلامینگو بازی کردم و این شانس بزرگی برای من بود. بازیکنان بزرگ زیادی روبروی شان قرار گرفتم. رونالدینیو و فرد و دیگر بازیکنانی که اکنون به خاطر نمی آورم.

وی در مورد اینکه چرا از سن 25 سالگی فوتبال را آغاز کردی گفت: رقابت شدیدی وجود دارد و من کودکی فوتبال را شروع کردم اما برای رسیدن به شرایط حرفه ای فوتبال مدت زیادی را پشت سر گذاشتم. من از خانواده ای فقیر به این جایگاه رسیدم.

دروازه بان 192 سانتی متری استقلال خوزستان در مورد واکنش های نجات بخشش در دروازه این تیم گفت: تیم ما اکنون تمرکز بالایی دارد و با تمرینات زیاد به دنبال موفقیت است. من خیلی تمرین می کنم و ثمره آن را در عملکردم می بینم.

وی درباره موفقیت استقلال خوزستان در این فصل گفت: من می توانم لسترسیتی را مثال بزنم. ما یک برنامه ریزی داشتیم. سال گذشته شانس نداشتیم و بزرگترین موفقیت نگه داشتن مربی بود و با شناخت کامل از بازیکنان به خوبی هدایت آن را برعهده گرفته و نتایج ما با هدایت او شکل گرفته است.

د ژزوز در مورد اعتقاداتش به خرافه اینطور توضیح داد: به من کاغذی دادند و من آن را درون دروازه قرار دادم. من آن را انجا گذاشتم تا شاید صاحب آن پیدا شود و آن را بردارد. من هیچ وقت این کار را نمی کردم. من اینجا حاضر شده ام درباره فوتبال صحبت کنم.

یکی از بازی های تیمم آقای ویسی شاهد بازی بودند و روزی خوبی را داشتم و در نهایت شانس حضور در ایران برایم به وجود امد و من برای ادامه پیشرفت کاملا آماده هستم.

در دروازه بانی گلرهای خوبی در برزیل هستند. من نمی توانم بین دیدا و سزار کسی را انتخاب کنم. من تافارل را خیلی دوست دارم و او رهبر بزرگی برای فوتبال بود.

از اشتباهات می توان تجربه گرفت و این خیلی مهم است. هیچ کس دوست ندارد اشتباه کند اما با اشتباهات بزرگ می شود.

دژزوز در مورد برخودش در دیدار با پرسپولیس و با فرشاد احمدزاده گفت: من فقط می خواستم به او کمک کنم زودتر زمین بازی را ترک کند و برای مداوا در کنار دکتر حضور یابد اما او منظور مرا اشتباه متوجه شد.

او در مورد پاس گل هایش نیز گفت: من همیشه تلاش می کنم در این راه به تیمم کمک کنم و مربی دروازه بانم خیلی به من کمک می کند.

دروازه بان استقلال خوزستان در مورد ویسی نیز گفت: مربی خیلی جوان و خیلی خاکی! چیزهای خاص که نمی توانم درباره او بگویم. هر مربی شخصیت متفاوت دارد و نمی توانم او را با گوآردیولا مقایسه کنم.

او در مورد قهرمانی تیمش گفت: در فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. فوتبال سورپرایزهای خاص خودش را دارد و ما باید تلاش کنیم. 30 امتیاز باقی مانده  و بازی ها سخت تر می شود. تیم ها در انتهای فصل بهتر می شوند. اینکه بگویم در کدام رتبه قرار می گیریم سخت است و تلاش می کنیم بهترین جایگاه را بگیریم.

دروازه بان برزیلی استقلال خوزستان در مورد شکست 7 گله برزیل برابر آلمان در جام جهانی گفت: خیلی سخت بود و نتیجه ناراحت کننده بود.

دیدگاه‌ها