کد خبر : 1304754 | 27 بهمن 1394 ساعت 14:32 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

رقیب ذوب‌آهن به دنبال سرمربی سابق مکزیک

النصر عربستان که به تازگی سرمربی مشهور ایتالیایی اش را اخراج کرده به دنبال توافق با سرمربی سابق تیم ملی مکزیک است.

به گزارش "ورزش سه"، ماکان این باشگاه عربستانی که به تازگی فابیو کاناوارو چهره مشهور ایتالیایی را از سمت سرمربیگری خود اخراج کردند طی روزهای گذشته سخت در تلاش بودند تا مراد یاکین ستاره سابق تیم ملی سوئیس را به عنوان سرمربی جدید معرفی کنند اما وقتی یاکین از حضور در ریاض امتناع کرد النصری ها به سراغ میگل هررا سرمربی سابق تیم ملی مکزیک رفتند.

هررا که در جام جهانی 2014 برزیل هدایت آزتک ها را برعهده داشت چند ماه قبل از این سمت برکنار شد و راهی فوتبال مراکش شد اما در آن جا هم به توفیقی نرسید تا باشگاه النصر بعد از ناامیدی در جذب مربی جدید به سراغ او برود و با هررا قراردادی توافقی تا پایان فصل ببندد. گفته می شود اگر هررا بتواند النصر را به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا برساند قراردادش برای یک فصل دیگر تمدید می شود.

النصر عربستان در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا حریف ذوب آهن محسوب می شود که در اولین بازی باید به تاشکند سفر کرده و مقابل بنیادکار به میدان برود. بعد از اخراج کاناوارو در روزهای گذشته رنه هیگوئیتا چهره افسانه ای فوتبال کلمبیا که مربی دروازه بانان النصر بود به صورت موقت هدایت النصر را برعهده داشت.

1092205

دیدگاه‌ها