کد خبر : 1304812 | 27 بهمن 1394 ساعت 18:07 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

رتبه تک‌رقمی را می‌خواهیم

کمالوند: در مورد داوری بازی آینده حرفی نمی‌زنم

سرمربی گسترشی‌ها می‌گوید فریب نتایج اخیر آبی پوشان را نمی‌خورند و می‌دانند که استقلالی‌ها شانس اول قهرمانی در لیگ برتر هستند.

کمالوند: در مورد داوری بازی آینده حرفی نمی‌زنم
به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در رابطه با شرایط کنونی تیمش و بازی این تیم در برابر استقلال تهران در هفته بیست و یکم گفت: به‌هرحال استقلال تیمی بزرگ و شانس اول قهرمانی است این کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد که ما بازی سختی در مقابل این تیم داشته باشیم البته ما ابداً تحت تأثیر نتایج اخیر این تیم قرار نمی‌گیریم و کار خودمان را می‌کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با تمریناتی که انجام می‌دهیم بتوانیم به هدفمان برسیم و در مقابل این تیم نتیجه بگیریم.

سرمربی گسترشی‌ها در رابطه با درخشش بعضی از بازیکن‌های تیم خود همانند پیمنتا، شجاعیان و ابراهیمی گفت: خدا را شکر بازیکنان زیادی داریم که در ترکیب تیم به‌خوبی عمل می‌کنند و وظایفی که خواسته می‌شود را به‌خوبی در زمین پیاده می‌کنند. پیمنتا قبلاً و در تراکتورسازی هم بازیکن خود من بوده و او را با شناخت کامل به گسترش فولاد آوردم و همان‌طور که می‌بینید در تیم می‌درخشد، داریوش شجاعیان، بازهم به دوران اوج خود بازگشته است و نشان داده که فوتبالیست بزرگی است، او اکنون می‌تواند به تیم ملی دعوت شود، محمدابراهیمی هم از بازیکنان بی‌نظیر ایران است، اتفاقاً فکر می‌کنم او هم می‌تواند با پوشیدن پیراهن تیم ملی به کشور خدمت کند، او باید قدر خودش را بداند چراکه سرعت رشد او بالاست.

او درباره حضور نوشی صوفیانی در ترکیب تیمش گفت: برای من تمرینات ملاک اصلی است و بازیکنی را ببینم که در تمرینات می‌درخشد را قطعاً مورداستفاده قرار می‌دهم، داود هم به‌خوبی در تمرینات ظاهر می‌شود، هرچند که از عملکرد گئورگ هم راضی هستیم اما فعلاً او را ترکیب اصلی کاملاً موفق می‌بینیم.

کمالوند در رابطه با وضعیت داوری‌های لیگ و مسائل پیش‌آمده راجع قضاوت‌های لیگ گفت: من در مورد داوری هیچ صحبتی نمی‌کنم، متأسفانه مسائلی هم پیش‌آمده که ترجیح می‌دهم حرفی به زبان نیاورم و درباره این موضوع باشگاه و آقای سمندر اظهارنظر خواهند کرد تا حق باشگاه گسترش فولاد محفوظ بماند.

او در رابطه با حمایت هواداران از این تیم گفت: ما بازی‌های زیادی را در خانه‌ داریم و قبلاً هم بیان کرده بودیم که هواداران اگر پیروزی و امتیاز از نماینده شهرشان می‌خواهند به ورزشگاه بیایند تا گسترش فولاد هم از امتیاز میزبانی خود به‌خوبی بهره بگیرد.

کمالوند در پایان گفت: ما کماکان به دنبال هدف اصلی خودمان که کسب رتبه‌ای تک‌رقمی در لیگ پانزدهم است هستیم و فعلاً هم طبق برنامه به‌خوبی پیش رفته‌ایم، امیدوارم با کمک همه عوامل تیم و حمایت تبریزی ها در نهایت بتوانیم از لیگ هم سربلند بیرون بیاییم.

دیدگاه‌ها