کد خبر : 1304959 | 28 بهمن 1394 ساعت 12:59 | 9.9K بازدید | 6 دیدگاه

عبدی: اردوی عمان برگزار خواهد شد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در رابطه با مشکلاتی که برای سوشا مکانی و احمد نوراللهی پیش آمده کمیته انضباطی تصمیم‌گیری کرده اما بهتر است آرای صادره درون باشگاه بماند.

عبدی: اردوی عمان برگزار خواهد شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، حسین عبدی  در رابطه با شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس گفت: به هر حال برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس همیشه مشکلاتی بوده و پرونده‌هایی نیز به وجود آمده است، اما ما سعی می‌کنیم تا حد امکان این مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی در رابطه با دیدار پرسپولیس و فاینورد روتردام افزود: چندین پیشنهاد به دست ما برای برگزاری دیدار دوستانه رسیده بود، همچنین پیشنهاد فاینورد هم هفته گذشته به دست ما رسید که من این پیشنهاد را با علی‌اکبر طاهری در میان گذاشتم تا او پیگیری‌های لازم را انجام دهد. ابتدا اختلافاتی وجود داشت و مهمترین اختلاف نیز بر سر زمان برگزاری این مسابقه بود که حتی ممکن بود این بازی به علت همین اختلاف منتفی شود، اما به هر حال با پیگیری‌های آقای طاهری ظاهرا برگزاری این مسابقه قطعی شده اما من هنوز از قطعی شدن برگزاری این بازی و امضای قرارداد بی‌خبرم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در رابطه با برگزاری اردوی عمان در تعطیلات نوروز گفت: علی‌اکبر طاهری پیگیر این موضوع است و طبق هماهنگی‌هایی که با کادر فنی انجام داده و بررسی‌های صورت گرفته، به احتمال زیاد این اردو نیز برگزار خواهد شد.

«مراجع قضایی برای سوشا مکانی تصمیم‌گیری کرده‌اند و او فردا می‌تواند با حکم قضایی برای پرسپولیس بازی کند، آیا کمیته انضباطی باشگاه برای سوشا مکانی تصمیم‌گیری کرده»؟ عبدی در ادامه گفتگویش در پاسخ به این پرسش گفت: به هر حال مشکلی به وجود آمده است و خود باشگاه نیز تصمیماتی را در این‌باره گرفته، اما در حال حاضر فکر نمی‌کنم شرایط مناسب باشد تا بخواهیم در این‌باره صحبت کنیم.

وی در رابطه با برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای احمد نوراللهی نیز گفت: در رابطه با نوراللهی هم کمیته انضباطی تصمیم‌گیری کرده است، اما بهتر است که اینها فعلا رسانه‌ای نشود و درون خود باشگاه باقی بماند.

عبدی در پایان در خصوص دیدار پرسپولیس و سایپا اظهار داشت: تیم در حال حاضر شرایط خوبی دارد، با توجه به وضعیت فعلی جدول هم نباید به راحتی امتیاز از دست بدهیم و امیدوارم که در این بازی نیز بتوانیم به موفقیت برسیم.

دیدگاه‌ها