کد خبر : 1304968 | 28 بهمن 1394 ساعت 13:45 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

ما به هیچ وجه به ایران نمی آییم

بازتاب حرف های خوروش در رسانه های عربی

انتشار صحبت‌های اخیر سرپرست سپاهانی‌ها در خبرگزاری رویترز مبنی بر کناره‌گیری این تیم در صورت عدم میزبانی در بازی با تیم‌های عربستانی، بازتاب زیادی در رسانه‌های عرب‌زبان داشته است.

بازتاب حرف های خوروش در رسانه های عربی
به گزارش "ورزش سه"، حرف‌های سپاهانی‌ها باعث شده تا رسانه‌های عرب‌زبان به سراغ مسئولین تیم‌های عربستانی بروند و نظر آن‌ها را دراین‌باره جویا شوند، آن‌ها اصرار دارند تا در زمان مقررشده توسط AFC بازی‌های نمایندگان و ایران و عربستان در کشور سوم برگزار شود.

در جواب صحبت‌های خوروش، سخنگوی الهلالی ها اولین نفری بود که واکنش نشان داد، به رویترز گفته است: اختلافات بین کشورهای ایران و عربستان کاملاً مشخص است و ما فکر می‌کنیم در سال آینده وضعیت وخیم‌تری نیز پیدا کند به همین دلیل ما به‌هیچ‌وجه به ایران نمی‌رویم و می‌خواهیم تا بازی با تراکتورسازی ایران در قطر و یا عمان برگزار شود، البته ما در کشور دیگری که مورد تأییدمان باشد به میدان می‌رویم اما به ایران نمی‌آییم.

پیش‌ازاین، AFC ضمن عقب انداختن بازی نمایندگان این دو کشور، اعلام کرده بود که در صورت عدم بهبودی در روابط دو کشور، اسفندماه درباره محل برگزاری بازی‌های نمایندگان این دو کشور تصمیم خواهد کرد.

دیدگاه‌ها