کد خبر : 1305004 | 28 بهمن 1394 ساعت 15:55 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

مرادمند: دربی مشهد حساس است

دفاع وسط جوان پدیده مشهد اعتقاد دارد دربی این شهر همانند شهرآورد پایتخت حساس است.

مرادمند: دربی مشهد حساس است
محمدحسین مرادمند در مورد دیدار با سیاه جامگان مشهد که آن را پیش رو دارند، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: به نظر من بازی خوب و قشنگی از آب در می‌آید به 3 امتیاز این دیدار احتیاج داریم هم ما و هم سیاه جامگانی‌ها به مراتب بازی با کیفیت‌تری نسبت به دور رفت ارائه می‌دهیم زیرا هر دو تیم بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب کرده اند و از طرفی آقافرهاد هدایت سیاه جامگان را در دست داد.

او در مورد روند خوبی که پدیده مشهد در بازی‌های قبل در دست گرفته ادامه داد: خدا را شکر تیم ما خوب شده است و به بلوغ فکری رسیده‌ایم. در خط دفاع هم وضعیت بهتری داریم احمد آل‌نعمه هم از زمانی که آمده توانسته به تیممان کمک کند. امیدوارم روند خوبی تا پایان فصل داشته باشیم و یک رتبه خوب کسب کنیم.

این بازیکن در مورد اینکه رتبه آخر فصل پدیده را چطور پیش‌بینی می‌کنند اینگونه توضیح می‌دهد: اگر خودمان را باور داشته باشیم گرچه خیلی‌ها این فکر را نمی‌کنند اما می‌توانیم سهمیه را بگیریم. باید تمام وجودمان را در زمین بگذاریم اگر هم نتوانیم سهمیه کسب کنیم در میانه‌های جدول قرار می‌گیریم و اگر خوش‌شانس باشیم سهمیه را کسب می‌کنیم. فاصله تیم‌ها خیلی کم و رقابت بسیار حساس است.
 
مرادمند در پایان به حساسیت دربی مشهد اشاره کرد و افزود: این بازی برای هواداران مشهدی خیلی مهم است و یک بازی خاص به شمار می‌رود و 3 امتیاز در شهر مشهد تقسیم می‌شود. من دربی اصفهان را هم تجربه کرده‌ام آنجا هم حساسیت بالاست، اینجا هم همین‌طور بخصوص اینکه آقای مهاجری سرمربی ما قبلا هدایت سیاه جامگان را در دست داشته. دربی مشهد همانند بازی استقلال و پرسپولیس حساس است اما در سایز کوچکتر. از هواداران تقاضا می کنم که پدیده را تنها نگذارند.

دیدگاه‌ها