کد خبر : 1305022 | 28 بهمن 1394 ساعت 16:42 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم باز هم آزادی برایم خوش‌یمن باشد

صوفیانی: دو کلین‌شیت در آزادی داشته‌ام

دروازه‌بان گسترش فولاد که در چند بازی اخیر این تیم به صورت فیکس به میدان رفته به دنبال تثبیت جایگاه خود است.

صوفیانی: دو کلین‌شیت در آزادی داشته‌ام
داود نوشی‌صوفیانی در مورد دیدار حساس پیش رو با استقلال به خبرنگار "ورزش سه" گفت: استقلال یک باشگاه بزرگ است ولی تیم ما هم خیلی خوب کار کرده و کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم انشااله برای برد مقابل استقلال می‌رویم.

او در مورد اینکه در چند بازی اخیر جای گئورگیف را درون دروازه گسترش گرفته ادامه داد: نظر لطف سرمربی بوده بچه‌ها هم خوب کار کردند و من کمترین کار را انجام دادم و به قول معروف زحمت آنها را تمام کردم و پیروزی‌های ما نتایج تلاش گروهی بوده.

وقتی از این دروازه‌بان سوال شد چرا سرنوشتش با نیمکت نشینی گره خورده پاسخ داد: به هر حال فوتبال است. البته می‌توان اسم این موضوع را بدشانسی هم گذاشت ولی امسال تقریبا برای من خوب بوده است. امیدوارم عملکرد خوبم ادامه‌دار باشد.

وی در مورد اینکه برای مقابله با مهاجمان استقلال چه برنامه‌ای دارد توضیح می‌دهد: آنقدر بازیکن بزرگ در تیم ما هست که فشار بازیکنان حریف شامل حال من نمی‌شود. ما در خط دفاعی بازیکنانی مثل اسدی و نصرتی را داریم و در خط جلویمان هم بازیکنان خوب و باتجربه‌ای بازی می‌کنند. امیدوارم همانند چند هفته اخیر مقابل استقلال هم خوب بازی کنیم. تیم ما روی تاکتیک کار می‌کند و نتیجه می‌گیرد امیدوارم در زمین آزادی هم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و همراه با 3 امتیاز.

صوفیانی در پایان در مورد اینکه چند بار در آزادی به میدان رفته و نتیجه‌اش چه بوده افزود: من کلا دو دفعه در آزادی بازی کرده‌ام که مقابل استقلال و پرسپولیس بوده و هر دو بازی هم صفر ـ صفر شده امیدوارم هم این بار آزادی برایم خوش‌یمن باشد.

دیدگاه‌ها